امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

صعود امید گناوه و ایرانجوان بوشهر به مرحله دوم

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات نوجوانان مناطق کشور به میزبانی گناوه با صعود نمایندگان استان بوشهر همراه بود. در این دوره از مسابقات تیم های امید گناوه ، ایرانجوان بوشهر ، وحدت نوین اندیمشک ، آلومینیوم نوین هرمزگان ، برق یاسوج و استقلال شهرکرد با یکدیگر رقابت کردند که در پایان امید گناوه به عنوان تیم نخست و ایرانجوان به عنوان دومین تیم به مرحله بعد صعود کردند.

در روز سوم مسابقات استقلال شهرکرد دست به کار بزرگی زد و وحدت نوین اندیمشک را شکست داد، شکستی که برای اندیمشکی ها گران تمام شد و ایرانجوانی ها بیشترین سود را از این شکست بردند و با یک برد پر گل ۷ بر صفر در برابر برق یاسوج خود را مدعی دیدند. چوبینه ، یزدان دهبان ، رسول غلامی، ماهان احمدی و حسین ساربانی (۳ گل ) موفق به گشودن دروازه حریف شدند. امید گناوه هم ۵ بر ۱ آلومینیوم نوین هرمزگان را شکست داد و صعود خود  را مسجل کرد. حسام تراکمه ، بهادر عربزاده  و سید امیر حسین موسوی ( ۳ گل ) برای امید گلزنی کردند.

نتایج روز سوم مسابقات هر دو نماینده بوشهر را در شرایط صعود قرار داد و به همین دلیل نمایندگان استان با انگیزه زیاد پا به دیدار های پایانی گذاشتند. در چهارمین روز از این مسابقات نماینده هزمزگان استقلال شهرکرد را با شکست بدرقه کرد . دیدار ایرانجوان بوشهر و وحدت نوین اندیمشک حساس ترین دیدار روز پایانی بود و پیروزی در این دیدار حکم صعود را هم به دنبال داشت،جدال حساس تیم های ایرانجوان بوشهر و وحدت نوین اندیمشک در نیمه نخست با یک گل به سود وحدت نوین به پایان رسید اما در نیمه دوم ابراهیم شریفی و شاگردانش از شکست پیروزی پر گل ساختند و جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات نوجوانان مناطق کشور را بدست آوردند. گلهای ایرانجوان را در این مسابقه یزدان دهبان ( ۲بار ) ، علی ناطقی پور ، رسول غلامی و حسین ساربانی به ثمر رساندند. در آخرین مسابقه از روز چهارم هم امید گناوه تیم برق یاسوج را با دو گل سید امیر حسین موسوی شکست داد. با ثبت این نتایج تیم های امید گناوه و ایرانجوان بوشهر به دور بعد مسابقات راه یافتند.

خوشحالی..جوان.. امید-گناوه-.-خوشحالی..

 

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. ناشناس

    با سلام خدمت مدیر وبلاگ از شما گلایه ای دارم ک تمام اخبار هارو اطلاع نمیدین حادثه ای تیم نونهالان استقلال بوشهر نزدیک بود جان بدن ولی دریغ از اطلاعی از شما

    پاسخ
  2. ناشناس

    در بالا رفتن امید گناوه مصطفی مغدانی خیلی نقش مهمی داشته که شما ب اون اشاره نکردین

    پاسخ
  3. سپاهان خورموج

    سلام و خداقوت

    واقعا جای تعجب داره که چرا این سایت همه اخبار از جمله قهرمانی تیم امیدسپاهان خورموج در بازی های مناطق کشوری را اشاره نکرده.

    واقعا متاسفم از این تبعیض….

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *