امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کارنامه بازیکنان نوجوان در مسابقات مناطق کشور

یاران سبز _ محمد احمدزاده : در مسابقات نوجوانان مناطق کشور که به میزبانی گناوه برگزار شد تیم ها عملکرد خوبی داشتند و بازیکنان هم هر چه  در توان داشتند گذاشتند تا شاهد موفقیت های تیمشان باشند در این بین بازیکنانی بودند که در این مسابقات به خوبی درخشیدند و روز های فوتبالی خوبی در انتظار آنها است.

ایرانجوان-بوشهر..

ابراهیم شریفی در ایرانجوان تیم خوبی راهی مسابقات کرد. بازی خوب مهدی اسماعیلی و فرهادی در خط دفاع و میدان داری مهران ملاح که به عنوان بازیکن کمکی به جمع بوشهری ها پیوسته بود اجازه خود نمایی به دیگر رقیبان را نمی داد، ملاح در میانه میدان پر قدرت نشان می داد. علی ناطقی پور گرچه در دو بازی اول به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد اما عملکرد خوب او باعث شد تا در دو بازی آخر در ترکیب ثابت قرار گیرد و عملکرد قابل قبولی هم داشت او در دیدار با اندیمشک در روز تولدش گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند و یکی از خرید های خوبی ایرانجوانی ها لقب گرفت. رسول غلامی هم با وجود مصدومیت در کنار حسین  ساربانی هر چه داشتند گذاشتند تا این تیم در خط حمله زهردار نشان دهد.

در تیم آلومینیوم نوین هرمزگان مهدی پسنده در درون دروازه واکنش  های خوبی داشت، او سابقه بازی در لیگ برتر نوجوانان را هم داشت. در خط دفاعی مهدی فتاحی دفاع مستحکم این تیم بود. محمد امین رنجبر هم از تکنیک بالای برخورد دار بود او نشان از یک فوتبالیست قابل دارد.

آلومینیوم-هرمزگان.

به گمان خیلی ها وحدت اندیمشک شانس اول صعود بود، هماهنگی و یکدلی از شاخصه های این تیم بود اما باخت غیره منتظره در برابر شهرکرد همه رشته ها را پنبه کرد و درگیری در پایان بازی با شهرکرد و محرومیت سه بازیکن این تیم باعث شد تا نتوانند از سد ایرانجوان بگذرند و از صعود باز ماند. در این تیم حسین بهاروند سنگربان این تیم گر چه از قد و قامت کوتاهی برخورد دار بود ولی به خوبی بر روی توپ ها واکنش نشان می داد . مهدی خیری هم در آخرین نقطه خط دفاعی به خوبی این تیم را رهبری می کرد و نبود او در بازی با ایرانجوان به چشم می آمد. محمد عزیزی خواه در میانه میدان با حرکات خود نگاه خیلی ها را به خود خیره کرده بود. محمد زمانی در بال چپ هم به خوبی پا به توپ می شد و هم ضربات ایستگاهی را به خوبی روانه دروازه ها می کرد.

در تیم برق یاسوج احسان آرویی و آریا کمالی فوتبال قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند، جنگندگی کمالی و شوت های پر قدرت آرویی زبان زد همه بود. در تیم استقلال شهرکرد هم بازی صبری و کیانی بیشتر از بقیه به چشم می آمد.

با اتمام مسابقات لیگ برتر استان علی ناصری پوران و مصطفی ربیعی هر چه در توان داشتند گذاشتند تا تیمی منجسم را راهی مسابقات  کشوری کنند. خط دفاعی تیم امید گناوه نقطه عطف این تیم بود، خط دفاعی به رهبری محمدرضا فیروزی و حسام تراکمه و در کناره ها بازی خوب بهادر عربزاده و ابراهیم فروزش اجازه خود نمایی به دیگر تیم ها را نداد و فقط سه بار دروازه خود را باز شده دیدند، سه گلی که با اشتباه مسلم دروازبان این تیم به ثمر رسید . آرمین هنردیده ، محمد امین آل خمیس و فرشاد سه کناری کمربند میانی تیم امید را تشکیل می دادند، حرکات پا به توپ و رو به جلو هنردیده و جنگندگی آل خمیس و سه کناری به خوبی به چشم می آمد.در خط حمله هم فرار های عزیز صفری و سید امیر حسین موسوی هر تیمی را آزار می داد موسوی گر چه در بازی اول عملکرد خوبی نداشت اما در بازی های بعد او هر گاه پا به توپ می شد امید بوی گل می داد.

امید-گناوه

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *