امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پارس جم درجشنواره‌ای از گل/ ایرانجوان بوشهر در حسرت گل

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته سوم لیگ برتر نوجوانان استان با انجام چهار دیدار پشت سر گذاشته شد. در این هفته مرصاد سنای خورموج در ورزشگاه شهدای روستای سنا میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار با نتیجه دور از انتظار ۱۱ بر صفر به سود پارس به پایان رسید. ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر هر چه زد به در بسته بود و در نهایت با یک گل مغلوب سپاهان گناوه شد. استقلال بوشهر که دو هفته بد را پشت سر گذاشته بود، در این هفته ۳ بر ۱ مجتمع پارس جنوبی جم را شکست داد تا اولین پیروزی خود را جشن بگیرد و در دیگر بازی این هفته هم پارس برازجان با خوش شانسی از شکست در مقابل سپاهان عالی‌شهر گریخت. این دیدار ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

مرصاد سنا خورموج  ۰  پارس جنوبی جم  ۱۱

در ورزشگاه شهداری روستای سنا شاگردان فرشید بهاری در پارس جنوبی جم از همان ابتدا دروازه میهمان را هدف قرار دادند و با تکیه بر بازی خوب و گلزنی‌های همایون افتخاری پیروز سومین دیدار خود هم شدند. در این دیدار همایون افتخاری که استارت گلزنی‌های پارس را زده بود به تنهایی چهار گل به ثمر رساند و در روند حرکتی پارس هم تاثیرگذار بود. در این بازی پارس در تمام دقایق برتر از میزبان بود. برای این تیم اصغر هوشمند(۳گل) مبین محمودنژاد، رضا جعفری، علیرضا منصوری و مهراب رستم گلزنی کردند.

ایرانجوان بوشهر  صفر       سپاهان گناوه ۱

در روزی که ایرانجوان می‌توانست پیروز میدان شود تمامی توپ‌های این تیم راهی به دروازه نیافت تا سپاهان با تک گل امین بخشی که یکی از بهترین‌های این تیم است به پیروزی دست یابد. در این دیدار حیدر رئیسی نژاد در درون دروازه سپاهان پرکارترین بازیکن میدان بود. در میانه میدان سپاهان هم عباس حسینی با تمام قوا جنگید تا سپاهان پیروز شود.

استقلال بوشهر  ۳     مجتمع گاز جم  ۱

استقلال بوشهر که در هفته دوم به دلیل همرنگ بودن لباس این تیم با میزبان نتوانسته بود کاری از پیش ببرد و بدون بازی نتیجه را واگذار کرده بود در هفته سوم میزبان مجتمع پارس جم بود که ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت. در این دیدار داور چهار بار نقطه پنالتی را برای دو تیم نشان داد که تنها یک ضربه به گل تبدیل شد. استقلال با تکیه بر بازی خوب محمد حسین مهر در قلب خط دفاعی و دانیال دشتی در جناح راست تیم برتر میدان بود و در نیمه اول با گل‌های حسین ماهینی و دانیال دشتی پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم هم استقلال موفق به گلزنی شد. سعید شفیعی زننده این گل بود. در ادامه این دیدار مجتمع گاز جم توسط امیر حسین مصطفوی یکی از گل‌ها را جبران کرد. این تیم دو ضربه پنالتی را هم توسط احمدرضا تشانی و محمد رضا کیانی از دست داد.

مصطفی زارعی در درون دروازه مجتمع گاز جم از بهترین‌های این تیم بود.

پارس برازجان  ۲    سپاهان عالی‌شهر  ۲

سپاهان عالی‌شهر گر چه میهمان پارس برازجان بود ولی فوتبال قابل قبولی را ارایه داد و با دو گلی که محمد امین علی‌پور به ثمر رساند از میزبان پیش افتاد اما در دقایق پایانی یک پنالتی مشکوک نتیجه را دو بر یک کرد و در وقت‌های تلف شده هم پارس به گل دوم دست یافت تا این دیدار پیروز نداشته باشد. گل‌های پارس را علی‌رضا ماندگار و ابراهیم کمالی به ثمر رساندند. این دو بازیکن از بهترین‌های پارس در این دیدار بودند.

شجاعیان سرمربی سپاهان عالی‌شهر در پایان این بازی گفت: با وجودی که اعتراضی نسبت به داوری نداشتیم ولی داور در این بازی جوانی کرد و بازی برده ما با مساوی عوض شد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *