امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موقعیت تیم‌ها در هفته نوزدهم و فینال‌های هفته بیستم

یاران سبز_ مرتضی خضری: نتایج در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر به شکلی رقم خورد که رقابت در لیگ برای سه هفته باقی مانده به اوج خود برسد. حالا نه در بالای جدول شاهین بندر عامری آرامش دارد و نه در انتها و میان جدول هشت تیم جام جم، پرسپولیس دیلم، سیراف کنگان، آریا خورموج، پرسپولیس نوین برازجان، شاهین چغادک، وحدت دویره و امید گناوه، در جدول دوازه تیمی لیگ برتر فوتبال استان بوشهر دو تیم از تکاپو ایستاده‌اند. نصر سردار بردخون و صفا دیر گرچه سقوط کرده‌اند ولی با آرامش سه هفته پایانی را انجام می‌دهند. سپاهان بوشهر تنها تیمی‌ست که جایگاه دومی خود را تثبیت کرده است اما این تیم بیش از دیگران تحت فشار است. آنها در هفته نوزدهم شاهین را شکست دادند و به فاصله سه امتیازی این تیم رسیدند و حالا هم خود محکوم به انجام سه فینال هستند و هم در انتظار اشتباه شاهین لحظه شماری می‌کنند.

در هفته بیستم شاهین عامری به سیراف سفر می‌کند. هر دو تیم محکوم به برد هستند. این حکم بی‌رحم‌ترین حکم موجود در فوتبال است. شاهین در نیم فصل نخست دو بر یک سیراف را شکست داده بود.

سپاهان بوشهر و وحدت دویره هم در شرایطی مشابه بازی شاهین و سیراف به دیدار هم می‌روند. وحدت در دور رفت سپاهان را دو بر صفر شکست داد.

جام جم در نیم فصل نخست ۲ بر ۱ امید گناوه را شکست داد و حالا به ورزشگاه شهید سراجی خواهد آمد تا از مکان سوم خود محافظت کند اما امید در شرایطی‌ست که انتحاری به میدان می‌رود. نماینده گناوه در صورت شکست و یا حتی مساوی شرایطش برای باقی ماندن در لیگ با اما و اگرهای فراوان همراه خواهد شد.

آریا خورموج و پرسپولیس دیلم به دیدار صفادیر و نصر سردار بردخون دو تیم امید از دست داده خواهند رفت. پیروزی این تیم تیم حاشیه امنی را برای نمایندگان خورموج و دیلم به ارمغان خواهد آورد.

دو تیم پرسپولیس نوین برازجان و شاهین چغادک در جدول رده‌بندی همسایه هستند. پرسپولیس نوین با ۲۵ امتیاز بالاتر از شاهین ۲۴ امتیازی‌ست. نتیجه این دو تیم میانه جدول را بهم خواهد ریخت.

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده خورده تفاضل امتیاز
۱ شاهین بندرعامری ۱۹ ۱۴ ۴ ۱ ۴۴ ۱۵ ۲۸ ۴۶
۲ سپاهان بوشهر ۱۹ ۱۴ ۱ ۴ ۳۶ ۲۲ ۱۴ ۴۳
۳ جام جم جم ۱۹ ۷ ۸ ۴ ۲۶ ۲۲ ۴ ۲۹
۴ پرسپولیس دیلم ۱۹ ۸ ۴ ۷ ۲۱ ۲۱ ۲۸
۵ سیراف کنگان ۱۹ ۷ ۵ ۷ ۳۶ ۲۸ ۸ ۲۶
۶ آریا خورموج ۱۹ ۷ ۵ ۷ ۱۶ ۱۷ ۱- ۲۶
۷ پرسپولیس نوین برازجان ۱۹ ۷ ۴ ۸ ۲۱ ۲۲ ۱- ۲۵
۸ شاهین چغادک ۱۹ ۵ ۹ ۵ ۲۳ ۲۱ ۲ ۲۴
۹ وحدت دویره ۱۹ ۶ ۶ ۷ ۲۴ ۲۹ ۵- ۲۴
۱۰ امید گناوه ۱۹ ۶ ۴ ۹ ۲۷ ۳۳ ۶- ۲۲
۱۱ صفا دیر ۱۹ ۳ ۶ ۱۰ ۱۶ ۲۶ ۱۰- ۱۵
۱۲ نصر سردار بردخون ۱۹ ۱ ۲ ۱۶ ۱۱ ۴۷ ۳۶- ۵

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *