امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جام رمضان گناوه این‌بار با نام صلح و دوستی

یاران سبز_ مرتضی خضری: با آغاز رمضان جام رمضان هم در گناوه آغاز شد. جام رمضان امسال با نام صلح و دوستی با شرکت ۲۶ تیم در هشت گروه انجام می‌شود. مرتضی گاوداری و غلام‌حسین یوسفی مسئولیت برگزاری این مسابقات را به عهده دارند.

در گروه نخست یاران محمود، تک‌ستاره و پارسیان رقابت دارند. در این گروه پارسیان و یاران محمود مدعی صعود هستند. در گروه دوم ال‌یاسین، ضامن آهو، ضامن آهوی‌جوان و منتظران مهدی برای صعود تلاش خواهند کرد. آل‌یاسین مدعی اول صعود در این گروه‌ست. هر دو ضامن را محمد عمتی هدایت می‌کند و کار سختی برای صعود دارند. منتظران مهدی زیر نگاه جمال احمدی‌ست. سورنا، ماهان و کوثر گروه سوم را تشکیل می‌دهند. سه تیم در این گروه فوتبالی نزدیک دارند. رقابت سخت سورنای با تجربه با دو تیم جوان ماهان و کوثر دیدنی‌ست. در گروه چهارم لیان، بعثت و ثامن برای صعود برنامه‌ریزی کرده‌اند. بعثت سال‌‌هاست با یوسف غلامی زندگی می‌کند و در این مسابقات به دنبال صعود است. سزبست، پایگاه امام سجاد، موعود و ساحل در گروه پنجم رقابت سختی دارند. سربست مقتدرترین تیم این گروه‌ست. سربست با ابراهیم شمشیری مدعی قهرمانی‌ست. ساحل و نصیرزاده هم سودای صعود دارند. اکباتان، داماش و اروند در گروه ششم قرار دارند. اکباتان شانس اول گروه ششم است. محمد خضری با تیمی شناخته شده پا به مسابقات گذاشته است. اکباتان با جذب دو بازیکن خوزستانی از مدعیان فتح این مسابقات است. پرسپولیس، جهان‌تیزرو و پارسه محمد صالحی در گروه هفتم رقابت نزدیکی دارند. احمد دهقان، مرتضی حیدری و حسین داوودی بر این گروه گره زده‌اند. در گروه هشتم پارسه مدعی اول صعود است. این تیم با نوروزآباد و شهریار هم گروه‌ست.

***

در شب نخست این مسابقات پارسیان با درخشش سیدابراهیم موسوی ۷ بر ۱ تک‌ستاره را مغلوب کرد. موسوی و حسن حسینی هر کدام سه گل و مصطفی خلیلیان هم یک گل در این دیدار به ثمر رساندند. علی خالدی زننده تک گل تک‌ستاره بود. ضامن‌ها دومین دیدار شب نخست را برگزار کردند. این بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. ایمان خدری و فرزاد رستگار زننده گل‌های ضامن بودند و برای ضامن جوان هم حمید رنجبر و احسان آزموه گلزنی کردند. در آخرین بازی شب نخست آل‌یاسین ۳ بر ۱ منتظران مهدی را شکست داد. ابراهیم عباسی (۲ گل) و سید مهدی موسوی گلزنان ال‌یاسین در این دیدار بودند. سهراب خوش‌رفتار مربی باسابقه آل‌یاسین در کارنامه خود جام رمضان را ندارد و به دنبال این جام است. تنها گل منتظران را مهران ظرافت به ثمر رساند. جمال احمدی و تیمش در مقابل حریف مقاومت خوبی انجام دادند و حتی با گل ظرافت هم پیش افتادند اما قدرت حفظ نتیجه را نداشتند.

***

در شب دوم کوثر به لطف دوندگی و موقعیت شناسی آرمان باور ۳ بر ۱ ماهان را شکست داد. باور در این بازی زننده دو گل از سه گل تیمش بود. رضا حیدری لیراوی موثرترین بازیکن ماهان بود. حیدری‌لیراوی اخراج شد ولی تا بود بهترین بازیکن ماهان بود و تنها گل این تیم را هم به ثمر رساند. سجاد خادمی تیم جوانی دارد اما انگیزه در این تیم فراوان است. در بازی دوم بعثت ۳ بر ۱ ثامن را شکست داد. احمد غلامی چهره برتر این بازی بود. گل‌های بعثت را حسین بهروزی، صادق حیاتی و مدافع حریف به ثمر رساندند و تنها گل ثامن را حسین تنگستانی وارد دروازه حریف کرد. علی‌رضا فخرالدینی بهترین بازیکن ثامن در این دیدار بود. دیدار دو تیم ساحل و پایگاه امام سجاد با نتیجه ۵ بر ۲ به سود ساحل خاتمه یافت. عیسی رزمی که بهترین بازیکن ساحل در این دیدار بود دو گل هم به ثمر رساند. رحیم عطایی(۲ گل) و صادق عطایی دیگر گلزنان ساحل بودند. گل‌های پایگاه هم توسط سیدحسن موسوی و حجت عرب‌زاده به ثمر رسید. حسین محمودی در پایگاه بازی خوبی انجام داد.

***

شب سوم با دیدار سربست و موعود آغاز شد. سربست با نتیجه ۳ بر ۱ و با گل‌های محسن قنواتی(۲ گل) و حسین رستمی موعود را شکست داد. عبداله پیروزدل هم در این دیدار عملکرد خوبی داشت و زننده تنها گل موعود بود. ابراهیم شمشیری بازیکن شناخته شده گچسارانی بهترین عملکرد را در میان بازیکنان دو تیم داشت. بازی حساس دو تیم اکباتان و داماش پیروز نداشت و با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید. ابراهیم عرب‌زاده و محمد خضری مربیان دو تیم شناخت خوبی نسبت به همدگیر داشتند. اسماعیل عباسی و علی حیدری بهترین‌های دو تیم بودند. بازی پایانی شب سوم هم با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید. زور پرسپولیس و جهان‌تیزرو به هم نرسید تا نتیجه مساوی به دست آید. رضا حیاتی برای جهان‌تیزرو و جواد غلامی برای پرسپولیس گلزنی کردند. علی عباسی و رضا حیاتی بهتر از دیگران بودند.

***

در شب چهارم پارسه با استفاده از بازیکنان گچسارانی ۶ بر ۲ نوروزآباد را شکست داد. داریوش خضری با استفاده از بازیکنانی خلاق تیمی یک‌دست را روانه مسابقات کرده است. محمد انوشا ستاره این دیدار دو بار موفق به گلزنی شد. دیگر گل‌های پارسه را احسان فیروز پور(۲ گل)، صادق بزمه و فخرالدین ادیب به ثمر رساندند. گل‌های نوروز آباد را مصطفی حرمت‌کیش بهترین بازیکن نوروزآباد به ثمر رساند.

در اولین بازی از دور دوم مسابقات یاران محمود با ۷ گل تک‌ستاره را مغلوب کرد تا اولین تیم حذف شده مشخص شود. گل‌های یاران را سیدوحید موسوی(۲ گل)، سید احمد موسوی، عادل علی‌پور، ایمان عرب‌زاده، سیامک عزیزپور و عباس کیانی به ثمر رساندند. سید وحید موسوی عملکرد قابل قبولی در این دیدار داشت.

***

در شب پنجم ضامن جوان و منتظران مهدی بازی پرگلی انجام دادند اما این دیدار پیروز نداشت و با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ به اتمام رسید. منتظران مانند بازی اول پیش افتادند ولی در دقایق پایانی سه امتیاز را تبدیل به یک امتیاز کردند. محمد غلامی(۲ گل)، محمد ظرافت، مسعود شجاعی و صدراله غلامی گلزنان منتظران مهدی بودند و برای ضامن هم کاظم فیصلی(۲ گل)، احسان آزموزه(۲ گل) و فرشاد سه کناری گلزنی کردند.

در دومین بازی ال‌یاسین موفق به شکست ۴ بر ۱ ضامن آهو شد. آل یاسین با این پیروزی از گروه خود صعود کرد اما ضامن برای صعود باید منتظران مهدی‌ را شکست دهد. در این بازی سیداحمد صدری(۲ گل)، عادل دشتی و ابراهیم عباسی گلزنی کردند. تنها گل ضامن را هم رضا جوریز به ثمر رساند.

در آخرین بازی شب پنجم سورنا و ماهان به دیدار هم رفتند که سورنا موفق به شکست ۲ بر ۱ ماهان شد. رضا کبکابی و تیمش با این نتیجه از گردونه مسابقات حذف شدند. در این دیدار ابتدا سورنا با گل احسان جوکار پیش افتاد که این گل را سینا آباد بهترین بازیکن این دیدار پاسخ داد. در ادامه غلامحسین یوسفی گل برتری سورنا را به ثمر رساند تا شاگردان اکبر محمدزاده خیالشان از بابت صعود راحت شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *