امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

در مینی‌فوتبال روستاهای بخش مرکزی گناوه مدعیان صعود کردند

یاران سبز_ مرتضی خضری: هشتمین دوره مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان روستا‌های بخش مرکزی گناوه به میزبانی روستای عباسی در حال انجام است. در این دوره ۱۵ تیم از ۱۳ روستا شرکت دارند.

 گروه نخست این مسابقات را روستاهای چاهبری، پارسه محمدصالحی، مال‌خلیفه«ب» و بهمنیاری شرقی تشکیل می‌دادند. در این گروه دو تیم چاه‌بردی و پارسه محمدصالحی موفق به صعود شدند. مهم‌‌ترین بازی این گروه را دو تیم چاه‌بردی و پارسه محمدصالحی انجام دادند که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود چاه‌بردی به پایان رسید. شاگردان داراب عرب با شکست پارسه به عنوان سرگروه صعود کردند. در بازی حساس دو تیم، حیدر خلیفه با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و در پارسه هم حرکات خشن و درگیری بعد از بازی علیشاهی بازیکن جوان این تیم باعث شد تا بازی بعد تیم خود را از دست بدهد.

در گروه دوم دو تیم از عباسی و سربست حضور داشتند. دو تیم شهید امیری و شهید شهریاری عباسی نتوانستند امتیازی از سربست بگیرند و سربست با ۶ امتیاز  از این گروه صعود کرد. دیدار حساس شهید امیری و شهریاری هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهید امیری تمام شد و این تیم به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد.

شول، گمارون، گشویی و بهمنیاری غربی گروه سوم را تشکیل می‌دادند. در این گروه شول با ۹ امتیاز صدرنشین شد و به دور دوم صعود کرد. گمارون با شکست ۶ بر ۱ گشویی و مساوی بدون گل در مقابل بهمنیاری غربی موفق به صعود شد.

در گروه چهارم از همان ابتدا مشخص بود مال‌قائد و مال‌خلیفه برای قرارگرفتن در صدر باید رقابت کنند. تیم جنجالی تل‌تل در این گروه زنگ تفریح بود. این تیم هم نتیجه را باخت و هم اخلاق را گم کرد. در این گروه بازی حساس مال‌خلیفه و مال‌قائد با نتیجه دو بر دو به اتمام رسید و هر دو تیم ۷ امتیازی شدند. مال‌خلیفه با تکیه بر گل‌های خود به تفاضل گل بهتری رسید و صدرنشین شد و مال‌قائد در جای دوم ایستاد.

در دور دوم این مسابقات چاه‌بری به دیدار گمارون می‌رود. سجاد امیری مهره کلیدی چاه‌بردی در این دیدار باید سد راه حملات گمارون به رهبری سیدعقیل سجادی‌نیا شود تا روستای چاه‌بردی به مرحله بعد صعود کند.

پارسه محمدصالحی دل به گلزنی‌های حسن زارعی بسته است. این تیم در مقابل شول و سجاد موسایی کار سختی در پیش دارد. در دو تیم دو گلزن وجود دارد که هر آن می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. زارعی و موسایی امیدهای دو روستا هستند. سربست و سیدحسین موسوی در مقابل سیدحسین هاشمی و مال‌قائد قرار گرفته‌اند. بازی سختی که شاید گره آن را رضا حیات‌داوودی باز کند.  روستای عباسی دل خوش به حرکات ابراهیم عباسی است. این تیم در مقابل تیم قدرتمند مال‌خلیفه باید با برنامه عمل کند تا مجوز صعود بگیرد. در مال‌خلیفه گلزنی به‌نام امید فاضلی حضور دارد. فاضلی با ۱۰ گل بهترین گلزن مسابقات است.

در این مسابقات حسن زارعی از محمدصالحی ۹ گل به ثمر رسانده است و در تعقیب فاضلی‌ست. سجاد موسایی هم با ۸ گل به دنبال دو گلزن برتر مسابقات است.

ابراهیم بهروزی با علاقه خاصی مسابقات را دنبال می‌کند. بهروزی مسئول برگزاری مسابقات است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *