امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محمد مختاری به اردوی تیم ملی ووشو راه یافت

یاران سبز_ مرتضی خضری: اولین رزمی‌کار گناوه به انتخابی تیم ملی نوجوانان ووشو راه یافت. ووشو گناوه بعد از چند سال فعالیت با محمد مختاری وارد اردوی انتخابی تیم ملی شد. مختاری در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ووشو عنوان دوم را به دست آورد. با کسب عنوان دومی، مختاری به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد. این مسابقات در سالن یادگار امام قزوین برگزار شد.
استان بوشهر در چهار وزن ورزشکار داشت که تنها مختاری مجوز ورود به اردو را به دست آورد.
محمد مختاری در وزن ۵۶- کیلوگرم تنها ورزشکار استان بود که به فینال راه یافت. مختاری تا قبل از فینال چهار بار بر روی سکو -تشک خاص ووشو- رفت. ورزشکار جوان گناوه‌ای دو بار با ناک اوت حریفان خود را مغلوب کرد و سومین بازی را هم با اختلاف امتیاز پیروز شد.
مختاری در بازی پایانی حریفی از سیستان را رو در روی خود داشت. مختاری در همان ابتدا به دلیل تاخیر دو امتیاز از دست داد. دو ورزشکار در هر دو راند بازی نزدیکی انجام دادند اما در پایان داوران رای به پیروزی حریف سیستانی دادند.
در پایان اردوی انتخابی تیم ملی نفرات برتر به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد. علی حاجیانی رئیس هیات ووشو استان و اصغر رضایی مسئول کمیته فنی ووشو استان از مختاری استقبال کردند.

پست های مرتبط

۲ نظر

  1. خاله ریزه

    همه رزمی استان و شهرستان میدونند که این نتیجه حاصل تلاش چندین ساله استاد خرمی هست نه کسی دیگه و واقعا جای تاسف دارد که حتی اسمی ازش نیست و اساتید اینو چسبوندن به خودشون

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *