امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرصتی که امید از دست داد/روزهای سخت در بالای جدول

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر جوانان استان بوشهر که جدولی ناموزون داشت با انجام دو دیدار معوقه از هفته یازدهم تا حدودی شکل گرفت. هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر جوانان استان بوشهر به اتمام رسیده است و در انتهای جدول رده‌بندی تیم‌ها روزشماری می‌کنند تا لیگ به سر برسد. با انصراف توحید آبدان هیچ تیمی شانس سقوط ندارد و خیال همه راحت است. در بالای جدول هم تنها سه تیم به پای هم پیچیده‌اند. کارگر بنه‌گز، امید گناوه و پارس برازجان هم‌چنان در رویای خوش قهرمانی آماده بازی‌های باقی مانده لیگ هستند. برای رسیدن به سکوی قهرمانی شانس کارگر و امید بیشتر از پارس است.

در هفته پانزدهم سرنوشت تمام دیدارها مساوی بود. مجتمع گاز پارس جنوبی جم و سیراف بدون گل به کار خود پایان دادند. فجرصبا بوشهر و پیروزی برازجان هم با مساوی یک بر یک امتیازها را عادلانه تقسیم کردند. امید گناوه در برازجان تا دقیقه ۹۰ با گل محمدامین حسینی یک بر صفر پیش بود. سه امتیاز این بازی امید را صدرنشین می‌کرد اما گل ابراهیم کمالی در دقایقی که فرصت جبران نبود صدر را از امید گناوه گرفت.

امید گناوه و کارگر برای تعیین قهرمان سه بار دیگر باید به میدان بروند.  امید گناوه در مسیر قهرمانی، تیم‌های امید اهرم، فجرصبا بوشهر و مجتمع گاز جم را دارد. کارگر هم باید به دیدار پارس برازجان، امید اهرم و فجر صبا بوشهر برود.

در دو بازی معوقه هفته یازدهم تنها یک بازی انجام شد. پیروزی برازجان به گناوه آمد تا در مقابل امید قرار گیرد. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود امید خاتمه یافت. دیداری که تا آستانه مساوی هم پیش رفت. در نیمه نخست این بازی امین کشتکار نوک حمله تند و تیز امید یک بار گل زد و یک بار هم مدافعین را وادار به خطا کرد تا پنالتی برای امید به دست آید. این پنالتی را هم امیرحسین موسوی به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم پیروزی روند خوبی را آغاز کرد و با گل علی‌رضا فریبرزی فاصله را اندک کرد. در ادامه قاضی این دیدار نقطه پنالتی را به سود پیروزی نشان داد. این ضربه می‌توانست امیدهای امید را برای قهرمانی پرپر کند اما علیشاهی سنگربان جوان این تیم ضربه علی باقرزاده را مهار کرد تا از روزنه قهرمانی همچنان نور بر پیکر امید بتابد.

دیگر بازی معوقه هم قرار بود هم‌زمان با دیدار امید گناوه و پیروزی برازجان انجام شود اما سیراف به دلیل کمبود بازیکن و شروع فصل امتحانات قید این بازی را زد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *