امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

معراج با جوانانش ظهور کرد/ یاران محمود هم‌چنان در باد تش‌باد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در شب دوم مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی سه دیدار انجام شد.

در اولین دیدار جوانان پایگاه امام سجاد(ع) یک نیمه بدون توقف دویدند و تلاش بی‌امانی برای رسیدن به برتری داشتند اما در پایان ۴ بر ۲ مغلوب سورنا شدند. گل افشین بهروزی جوانان پایگاه را در نیمه نخست پیش انداخت. این گل با ضربه هادی لیراوی پاسخ داده شد و دو تیم مساوی نیمه نخست را به اتمام رساندند. در نیمه دوم و به مرور سورنا فشار خود را بیشتر کرد و بالاخره در دیدار اول پیروز شد. گل‌های سورنا را حسین یوسفی، حسین بهروزی و میثم ملک‌زاده به ثمر رساندند. زننده گل دوم پایگاه هم محمدرضا دهقان بود.

در سورنا حسین کارگر موثرترین بازیکن بود و در پایگاه هم محمد گاوداری چهره برتر شد.

در دیدار دوم ضامن قهرمان پنجمین دوره و نایب قهرمان دهمین دوره در همان دیدار نخست ۲ بر ۱ مغلوب معراج شد. این شکست گروه دوم را در هم پیچید. ضامن که کمبود بازیکن داشت ابتدا با فرار تماشایی سیدابراهیم موسوی به گل رسید. با گذشت دقایق اولیه و جابجایی‌های مکرر بازیکنان معراج ضعف‌های ضامن هم دیده شد. در نیمه دوم معراج ابتدا با ضربه حامد خدری بازی را مساوی کرد و در ادامه یک اشتباه از بازیکنان ضامن باعث شد تا گل دوم هم برای معراج ثبت شود. گل به خودی بازیکنان ضامن شرایط را برای صعود این تیم سخت کرد.

حسین ملک‌زاده و سیدابراهیم موسوی در معراج و ضامن هم خوب دفاع می‌کنند و هم در حمله موثر هستند.

در سومین بازی یاران محمود به دیدار داماش رفت. دو تیم قدرتمند گروه سوم با حضور بازیکنان دیلمی فوتبال خوبی را انجام دادند اما اعتراض‌های بی‌رحمانه کادر فنی یاران محمود فضای سالن نفت را متشنج کرد. این دیدار ۴ بر ۲ به سود یاران محمود خاتمه یافت. در نیمه نخست ابتدا وحید خرم‌آبادی برای یاران محمود گلزنی کرد. ابراهیم عرب‌زاده و شاگردانش در شرایطی مشکوک به خطا گل مساوی را به ثمر رساندند. همین گل برای اعراض‌های مداوم کادر فنی یاران محمود کافی بود. این تیم زمانی آرام شد که گل چهارم را به ثمر رساند. عباس کیانی کاپیتان و بهترین بازیکن شب دوم ۳ بار موفق به گلزنی شد تا یاران محمود اولین پیروزی خود را به دست آورد. گل دوم داماش را هم صادق بویراتی به ثمر رساند.

علی حیدری و علی کنارکوهی بهترین‌های داماش بودند.

انجام بازی‌ها بدون یک دقیقه تاخیر مهم‌ترین موضوع این مسابقات است.

قضاوت بازی‌های شب دوم به عهده اصغر احمدی، احمد دهقان و رضا دهقان بود. جمال احمدی و داریوش خضری هم سرپرستی زمین را به عهده داشتند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *