امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یامهدی با ستاره‌های دیروز برد/ پردیس بهم ریخت تا تک‌ستاره را شکست داد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ادامه مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی سه دیدار در سالن نفت گناوه انجام شد. در اولین بازی یامهدی با ستاره‌هایی که فروغ گذشته را ندارند ۹ بر ۴ بر المپیادی غلبه کرد که راه درازی تا ستاره شدن دارند. مسعود سالمی و عباس پهلوان زاده هر کدام سه گل زدند و سهم دیگر بازیکنان یا مهدی هم هر کدام یک گل بود. سید محمد موسوی، حسن سالمی و محمود جلالی دیگر گلزنان این تیم بودند. حسن سالمی در گذشته یکی از بهترین‌های فوتسال گناوه بود. سالمی اگر آماده باشد فوتبالش دیدنی‌ست. در المپیاد هم نوجوانانی که خلیل رستمی آموزش داده است پا به پای بزرگان پیش می‌روند. چهار گل حاصل تلاش نوجوانان المپیاد در مقابل یامهدی بود تا بیشتر دیده شوند. امیرحسین زال، امیرحسین عباسی و علی عباس‌زاده(۲گل) گلزنان المپیاد بودند.

پردیس آنی نبود که انتظار می‌رفت ولی با این حال تک ستاره را دو بر یک برد تا به دور دوم صعود کند. در این دیدار علی عرب‌زاده برای تک ستاره گلزنی کرد و سید مهدی حسینی و امیر حسین ادیب‌آذر هم گل‌های پردیس را به ثمر رساندند. در گروه پنجم تکلیف پردیس و یامهدی مشخص است و دو تیم در بازی پایانی برای صدرنشینی جنگ خواهند کرد.

منتظران و پایگاه امام سجاد دل در گرو صعود از گروه ششم دارند. دو تیم در مقابل هم حوادث زیادی را پشت سر گذاشتند و با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان دادند. در این دیدار ابتدا سیدحسن موسوی از ضعف سنگربان منتظران استفاده کرد و پایگاه را پیش انداخت. این گل را صدراله غلامی از روی پنالتی نقطه دوم جواب داد و سپس با ضربه جواد حسین‌پور پیش افتاد. با این گل حوادث بازی هم آغاز شد. محمدرضا رستمی در اعتراض‌های خود چنان پافشاری کرد تا حسین یوسفی داور این بازی از هر دو رنگ کارت‌های خود استفاده کرد. با آغاز نیمه دوم حسین عباسی سنگربان پایگاه برای جلوگیری از گل خروج کرد و خارج از محدوده فنی توپ را لمس کرد تا دومین اخراجی هم مشخص شود. لحظاتی بعد از اخراج عباسی خیز مجتبی دهقان هم برای اخراج آغاز شد. دهقان با اعتراض شدید به قضاوت یوسفی سومین اخراجی پایگاه شد. پایگاه زمانی که با ۳ نفر در مقابل ۵ نفر قرار گرفت به شکلی عجیب به گل مساوی دست یافت. این تیم در همین زمان دو پنالتی نقطه دوم را هم از دست داد تا ناهماهنگی بازیکنان منتظران کاملا مشخص شود. بازیکنان منتظران دو دقیقه وقت مفید در اختیار داشتند تا با دو بازیکن بیشتر به گل برسند اما عدم دقت و تمرکز در نزد بازیکنان و مربی باعث شد تا این فرصت از دست برود.

قضاوت بازی‌های این شب را احسان محمدیان، رضا دهقان و حسین یوسفی به عهده داشتند.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *