امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لیان و پارسه و پیروزی‌های بی‌دردسر/ پارسیان و پیروزی پر دردسر

یاران سبز_ مرتضی خضری: فوتسال یاران سبز یادواره زنده‌یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی دهمین شب خود را هم پشت سر گذاشت. در سالن نفت گناوه و در اولین بازی پارت و لیان به دیدار هم رفتند. بازیکنان پارت موقعیت‌های خوبی داشتند اما گل زدن برای این تیم سخت بود و با نتیجه ۶ بر صفر دومین شکست خود را پذیرفت. در این دیدار بازیکنان لیان سه بار با ضربات عادل حسینی به گل رسیدند و حسین رستمی هم دو بار موفق به گلزنی شد. بغل پای فنی حسین خادم‌زاده هم باعث شد تا نام این بازیکن در میان گلزنان لیان ثبت شود.

حسین رستمی در بازی اول لیان بهترین عملکرد را داشت و در این بازی هم خوب بود و بهتر از رستمی حرکت‌های عادل حسینی بود که منجر به سه گل شد.

حامد شیخ‌زاده و حیدر جلال‌پور مربیان دو تیم تنها تیمشان را دیدند تا قضاوت احمد دهقان و مسعود کوفی هم خوب باشد.

پارسه یکی از بهترین‌ تیم‌های این دوره است. تیم فوتبال بلدی که گردش توپ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. این تیم ۷ بر ۲ پارسه محمدصالحی را برد تا صعودش از گروه هفتم قطعی شود. در این گروه پارسیان و پارسه محمدصالحی در آخرین دیدار گروه جنگ تمام عیاری برای صعود دارند. تیم یک دست و هماهنگ پارسه در همان ابتدای بازی با ضربه عباس عباسی به گل رسید و بازی را با آرامش کامل ادامه داد. این تیم در طول دو نیمه هیچ خطایی انجام نداد. عباس عباسی، فخرالدین ادیب و نیما جعفری دو گله‌های پارسه در این دیدار بودند. فرهاد خلیلی هم در این بازی برای پارسه گل زد.

در این دیدار باز هم احمد عبدامامی چهره برتر پارسه محمدصالحی بود. شلیک‌های دقیق و سنگین عبدامامی هر دروازه‌بانی را با مشکل روبرو می‌کند.

داریوش خضری و حسین داوودی مربیان دو تیم پارسه و پارسه محمدصالحی در این بازی نمره قبولی گرفتند.

پارسیان و نخلستان بازی پرگلی بود که حساسیت آن تا ثانیه‌های پایانی هم فروکش نکرد. در این دیدار بازیکنان پارسیان هم به حریف گل زدند و هم به خود تا رکورد گل به خودی هم شکسته شود. این دیدار ۵ بر ۴ به سود پارسیان خاتمه یافت. در این دیدار عادل دشتی‌زاده دو بار موفق به گلزنی شد. سیداحمد موسوی، حسینی حسینی و امین حیدری هم دیگر گلزنان پارسیان بودند. برای نخلستان هم تنها رضا غلامپور گلزنی کرد و سه گل دیگر این تیم را بازیکنان حریف زدند تا حسین ابراهیم‌زاده سرمربی پارسیان کلافه شود.

علی مرادی سرمربی نخلستان مربی جوانی‌ست که به دنبال پیشرفت است. مرادی از بعضی رفتارهای هیات برگزاری مسابقات گلایه داشت؛ گلایه‌ای که باید دیده شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *