امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لیان سرگروه شد/ پایگاه قربانی گرفت/ پارسیان صعود کرد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در پانزدهمین شب از مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی سه دیدار برگزار شد. با انجام دیدارهای این شب تکلیف ۱۵ تیم از ۱۶ تیم صعود کننده مشخص شد. در اولین دیدار باز هم پارت مانند بازی‌های گذشته بی‌نظم آمد. حیدر جلال‌پور سرمربی این تیم به هر دری زد اما نتوانست تعداد بازیکنان خود را به عدد پنج برساند. این بازی در ابتدای نیمه دوم و در حالی که تعداد گل‌های پایگاه امام سجاد به عدد ده رسیده بود تعطیل شد. اسماعیل عرب‌زاده در این بازی پنج گل زد تا در یک قدمی بهترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گیرد. در این دیدار مجتبی غلامی هم سه بار موفق به گلزنی شد. سید حسن موسوی و سیدحسن کاظمی هم دیگر گلزنان پایگاه بودند.

دیدار حساس منتظران و لیان آخرین بازی گروه ششم بود این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لیان خاتمه یافت تا پایگاه هم بعد از لیان به دور دوم صعود کند. نیمه نخست این بازی با تک گل مجید علیزاده به سود لیان تمام شد. در نیمه دوم حسین رستمی بهترین گلزن لیان بازی را دو بر صفر کرد. این گل با ضربه بهنام یوسفی پاسخ داده شد ولی رستمی در آخرین دقیقه بازی گل سوم لیان را زد تا منتظران از گردونه مسابقات کنار برود.

جمال احمدی با بازیکنانی بی‌نام و نشان نتایج خوبی به دست آورد.

آخرین بازی این شب را دو تیم پارسه محمدصالحی و پارسیان انجام دادند. پارسیان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و در جای دوم گروه هفت قرار گرفت. پارسه محمدصالحی در این مسابقات دل‌خوش به گلزنی احمد عبدامامی بود. عبدامامی یکی از شب‌های بد خود را پشت سر گذاشت تا پارسه هم به گل نرسد. پارسیان با ضربه حسین حسینی پیش افتاد و با گل سیداحمد موسوی دو بر صفر به رختکن رفت. در نیمه دوم باقر ابراهیم‌زاده دو گل زد و امین حیدری هم موفق به گلزنی شد تا پرونده محمدصالحی هم بسته شود.

غایب پارسیان حسین ابراهیم زاده سرمربی این تیم بود البته ابراهیم‌زاده با استفاده از امکانات روز بازی را به صورت کامل دید.

در شب پایانی دور گروهی تنها یک دیدار حساس است. ماهان و کانون شهید دشتی برای صعود به دیدار هم خواهند رفت. در این بازی ماهان با مساوی صعود می‌کند و کانون هم باید پیروز شود تا صعود کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *