امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

این رفتار تشنگان قدرت است نه شیفتگان خدمت

یاران سبز_ مرتضی خضری: این روزها «طرح بسیج ملی کنترل فشار خون» در گناوه انجام می‌شود؛ راستی چرا مردم فشارشان تنظیم نیست!؟

کاری به کار مسئولین کشوری ندارم، البته اگر هم داشته باشم، طرفی نمی‌بندم و فرجی نخواهد شد، آن‌ها به دنبال اختلاس‌های خود هستند و هیچ قدرتی توان مقابله با ژن‌های خوب را ندارد.

  حرفم با مسئولین دم دستی‌ست؛ مانند گذشته می‌زنم و مثل همیشه آن‌ها گوش کری دارند. شنیده‌م جهت ترغیب مردم آستین‌ها را بالا می‌زنید تا فشارتان گرفته شود و مردم هم ترغیب بشوند فشارشان را بگیرند، بارکلا دارید؛ این همه اعتماد به نفس را از کجا آورده‌اید!؟

صندلی چنان غروری به شما تزریق کرده است که نمی‌دانید از تدبیر دور و از اعتدال خارج شده‌اید.

انگار نمی‌دانید مردم چه نگاهی به شما دارند. انگار نمی‌دانید دل مردم از عملکرد شما خون است و فشار هم از بالاست و هم از پایین. انگار نمی‌دانید فشارهای اقتصادی‌ست که فشار مردم را بالا و بالاتر می‌برد. انگار نمی‌دانید فشار سیاسی مردم را کلافه کرده است.

انگار نمی‌دانید چه وعده‌ها داده‌اید و چه دروغ‌ها بافته‌اید.

انگار نمی‌دانید، درهم و دینار، یورو و دلار دم به دقیقه بالا و کمی پایین می‌رود و فشار مردم با وام و مضاربه بالا و پایین می‌شود. انگار نمی‌دانید بی‌تدبیری شما فشار مردم را از کنترل خارج کرده است. انگار نمی‌دانید فشار روانی بر مردم چه بر سر مردم آورده است. اگر نمی‌دانید، بدانید، دلیل فشار روحی  مردم  شما هستید؛ شما هستید که فشار مردم را بالا، پایین، چپ و راست می‌کنید.

توقعی نیست اگر ندانید؛  زیر کولرهای شرقی و غربی نشسته‌اید و با ریا شعار مرگ بر شرق و غرب می‌دهید و مردم را سر می‌دوانید و انتظار دارید فشار مردم کم و زیاد نشود.

از خود بپرسید چه کرده‌اید!؟ نپرسید، روزی مردم خواهند پرسید.

جناب فرماندار‌، کدام گره را باز کرده‌اید که فکر می‌کنید باید گره از ابرو و آبروی مردم باز بشود.

گناوه را به بدترین شکل ممکن مدیریت کرده‌اید؛ به کارنامه‌های هفته دولت نگاه کنید؛ شما مطرود و مردودید.

جناب فرماندار، می‌گویند انسان سالم به سن بازنشستگی که رسید باید باز نشست شود تا فرصت خدمت به جوان‌ترها برسد. شما که هیچ نکردید و نخواهید کرد، چرا دو دستی صندلی را چسبیده‌اید و با هزار ترفند، نامه، سند، پیغام و پسغام، مجروحیت و معلولیت رو می‌کنید تا عمر صندلی تمدید شود. بی شک این رفتار تشنگان قدرت است نه شیفتگان خدمت.

برگ اول

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *