امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

داماش قهرمان فوتسال جوانان محلات گناوه

یاران سبز_ مرتضی خضری: در حالی که نفس کشیدن در سالن نفت گناوه سخت شده است و شباهت بی‌چون و چرایی با تنور دارد، جوانان رقابت کردند تا تکلیف جام فوتسال محلات گناوه در رده سنی جوانان هم مشخص شود. در اولین دوره مسابقات فوتسال محلات گناوه هفت تیم به رقابت پرداختند که داماش بدون شکست عنوان قهرمانی را به دست آورد. در این مسابقات تیم‌های داماش، پارسیان، ستاره امام حسن، پایگاه امام سجاد، پایگاه ثاراله، صبا و المپیاد شرکت کردند. صبا بیش از دو هفته در مسابقات نماند و این بازی‌ها را ترک کرد ولی رقابت شش تیم باقی مانده زیبا بود. پایگاه امام سجاد رقیب اصلی داماش در این مسابقات بود ولی تصادف محمدگاوداری و دهقان دو بازیکن کلیدی این تیم باعث شد تا پایگاه هم در مقابل داماش تسلیم شود.

پارسیان با دو پیروزی در دو هفته پایانی عنوان دوم بازی‌ها را به دست آورد و جایگاه سوم هم به پایگاه امام سجاد رسید. در شب پایانی این بازی‌ها داماش و ستاره امام حسن به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. مراسم توزیع جوایز را رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان انجام داد.

در جدول گلزن‌ها جواد عظیمی و حمید رنجبر رقابت داشتند که عظیمی با ۸ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد.جایزه بهترین بازیکن مسابقات هم به عظیمی بازیکن افغانستانی داماش رسید. بازیکن تکنیکی داماش نقش مهم در برتری این تیم داشت.

در جایگاه مربی برتر هم حمید غلامی قرار گرفت.

خلیل رستمی برنامه ریزی این مسابقات را انجام داد و مرتضی گاوداری هم مانند دیگر مسابقات محلات در کنار رستمی بود.

بازی فینال را حسین یوسفی و امیر هام قضاوت کردند.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *