امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ناله کارگران خدمات شهری گناوه در هیاهوی معارفه گم شد

یاران سبز_ مرتضی خبری:  معارفه شهردار جدید گناوه خبر داغی بود که پیرامون آن بحث‌های مختلفی در فضای مجازی و حقیقی در گرفت، اما کسی یادی از کارگران خدمات شهری گناوه نکرد. سیدجواد حسینی حقیقی در حالی معارفه شد که کارگران خدمات شهری گناوه وارد سومین ماه بی‌حقوق شدند. چند ماهی‌ست کارگران خدمات شهری به دلیل کاغذ بازی‌های باطل مدیران از حقوق خود بی‌بهره شده‌اند. یک مناقصه بدون کارشناسی از کارشناسان شهرداری گناوه و غیبت کارشناس سازمان بازرسی دلیلی شد تا این مناقصه به سرانجام نرسد. زخم و زیان این مناقصه و عدم نتیجه لازم تنها کارگران را از پا در آورده است. بعد از گذشت چند ماه پای همه به این ماجرا باز شده است؛ حتی نامه محرمانه هم برای پرداخت حقوق رسیده است ولی از حقوق کارگران خدمات شهری گناوه خبری نیست. مدیران و کارگران چنان فاصله‌ای از هم گرفته‌اند که کسی صدای ناله کارگران را نمی‌شنود. بی‌آزار بودن این قشر باعث شده است تا مدیران هم بی‌خیال احوال کارگران خدمات شهری بشوند.

در گناوه، جنگ پیمانکاران، مدیران ارشد شهر و سازمان بازرسی خانمان‌سوزی را برای کارگران خدمات شهری در گناوه به ارمغان آورده است. پیچیدگی این موضوع نیاز به دخالت استاندار و دیگر مراجع قدرت را دارد اما صدایی از گراوند هم شنیده نمی‌شود.

نکته جالبی که این روزها شنیده می‌شود کم شدن حقوق کارگران خدمات شهری‌ست؛ اگر این نوبرانه حقیقت داشته باشد، فاجعه در راه است.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *