امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هیچ خبری از پرسپولیس نیست

یاران سبز- محمد احمدزاده: در فاصله نزدیک به ۲۴ روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور خبری از پرسپولیس گناوه نیست. رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور ۶ شهریور ماه قرعه کشی خواهد شد. این بازی‌ها در ۲۴ شهریور آغاز می‌شود‌.
پرسپولیس گناوه فصل گذشته با خرید امتیاز و برنامه ریزی دقیق، تمرینات خود را زود هنگام شروع کرد. نماینده گناوه در فصل گذشته بازی‌های تدارکاتی و اردو پیش فصل را در دستور کار خود قرار داد. شارژ مالی خوب، برنامه‌ریزی قابل تحسین در نیم فصل نخست این تیم را کاندیدای صعود کرد اما نیم فصل دوم ورق برگشت و روزهای پر از رعبی را پشت سر گذاشت‌. پرسپولیس در نیم فصل دوم کاندیدای سقوط شد و خوش‌شانس بود که در لیگ ماندگار شد. در فصل پیش شیخ خدری حمایت‌های لازم را انجام داد ولی نتایج چیزی نبود که نماینده انتظار داشت. در فصل پیش و در هفته پایانی نادر جعفری‌منفرد اعلام کرد دیگر قصد برگشت ندارد و این تیم نیاز به نیروی جدید دارد‌.
پرسپولیس امسال کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات زمان دارد اما نه از یار خبر است و نه از یارگیری و نه از آماده سازی، پرسپولیس قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده است و تیم خود را در دو روز بسته است؛ آیا این فصل هم پرسپولیس در دقیقه ۹۰ بسته خواهد شد؟
این روزها رقیبان پرسپولیس در حال آماده سازی و مسابقات تدارکاتی هستند ولی خبری از پرسپولیس و نادر جعفری نیست. باید صبر کرد و دید تکلیف پرسپولیس برای فصل آینده چیست؛ آیا نادر جعفری برمی‌گردد؟ آیا شیخ خدری همانند فصل پیش قصد کمک به پرسپولیس را دارد؟

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *