امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رواج فوتبال ۷ نفره در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر حوادث خاصی داشت. در این هفته یک دیدار نیمه تمام ماند و عجیب این‌که تکرارش هم نیمه تمام ماند. جام جم جم که حریف سکان در این هفته بود بعد از اتفاقاتی و طی شدن دقایقی از بازی زمین را ترک می‌کند. کمیته انضباطی هیات فوتبال استان دستور به تکرار بازی می‌دهد در حالی که قانون مشخص کرده است که این بازی باید سه بر صفر شود. با این حکم، بازی در تاریخ ۲۹ بهمن ماه تکرار شد. جمی‌ها که از تکرار بازی ناراضی بودند نتوانستند بازیکنان خود را برای این بازی آماده کنند و با ۷ نفر به دیدار سکان رفتند. دو تیمی که در قهرمانی و سقوط نقش داشتند تنها ۱۵ دقیقه در زمین بودند. جام جم  بعد از دریافت گل دوم یک مصدوم داد اما این بازیکن در زمین ماند تا بازی ادامه پیدا کند. شاگردان امید دانشور در دقیقه ۱۵ گلی دریافت کرد که اوج بی‌رحمی سکان بود. بازیکن این تیم بدون توجه به بازی جوان‌مردانه توپ را راهی دروازه کرد تا جمی‌ها گل سوم را هم دریافت کنند. با به ثمر رسیدن گل سوم، سنگربان جم هم نتوانست بازی را ادامه دهد. با ایجاد تاخیرهای متوالی، زاهدی‌فرد قاضی این دیدار بازی را قطع کرد و راهی رختکن شد تا تراژدی‌های هفته بیست و یکم با این بازی به پایان رسید.

ماجرای فرستادن تیم‌ها با ۷ نفر در لیگ برتر استان از کجا شروع شد و چرا همه با خیالی تخت این روش را در پیش گرفته‌اند.

در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر الماس وحدتیه هفته‌هاست با هفت نفر به میدان می‌رود و پس از چند دقیقه با یک مصدوم زحمت همه را کم می‌کند. در این چند هفته کمیته انضباطی هیات فوتبال استان هیچ تصمیمی برای این تیم نگرفته است؛ چرایش را باید هیات فوتبال استان پاسخ بدهد.

در این لیگ سپاهان بوشهر قید بازی با پرسپولیس دیلم را می‌زند در حالی که آن بازی برای تیم‌های صفا و پرسپولیس دیر و جام جم اهمیت خاصی داشت؛ کمیته انضباطی هیات فوتبال استان در این مورد چه تصمیمی گرفت؟

ابوذر کنگان در هفته بیست و یکم به دیدار صفا دیر می‌رود. ابوذر در جدول شناور است؛ نه امیدی به قهرمانی دارد و نه ترسی از سقوط، در مقابل صفا به ۳ امتیاز نیاز دارد تا امیدوار به ماندن باشد. کنگان با چهار گل شکست می‌خورد تا دیگر تیم‌ها شائبه تبانی را پیش بکشند؛ آیا کمیته انضباطی هیات فوتبال به این مورد رسیدگی کرد؟

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *