امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فوتبال ساحلی در ساحل گناوه

یاران سبز_ مرتضی خضری: کرونا باشد یا نباشد در ساحل گناوه فوتبال جریان دارد. مسابقات متوالی و مختلف ساحلی پای خیلی‌ها را برهنه کرده است.
مسابقات فوتبال ساحلی یادواره رضا خواجه‌گیری با شرکت هشت تیم شروع و با قهرمانی بیاد حسین به اتمام رسید.
این مسابقات در دو گروه انجام شد. در گروه نخست تیم‌های بیاد حسین، سورنا، پدیده و کیهان رقابت داشتند که دو تیم بیاد حسین و سورنا به دور دوم صعود کردند.
تیم‌های یاران محمود، برنداسپورت، یاران حسین و موعود هم گروه دوم را تشکیل می‌دادند. از این گروه برند اسپورت و یاران محمود موفق به صعود شدند.
در نیمه نهایی سورنا ابتدا ۳ بر ۱ پیش افتاد اما در نهایت این بازی ۴ بر ۴ شد و برند اسپورت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال شد. در دیگر بازی نیمه نهایی هم بیاد حسین با درخشش مهدی تندسر و محمود مسعودنیا با نتیجه ۵ بر ۳ یاران محمود را شکست داد و به فینال رسید. نصرالله شهمرادی در سه دیدار دور اول ۱۷ گل زد ولی در نیمه نهایی کارش سخت شد و تنها یک گل زد و تیمش نتوانست به فینال برسد.
▪️در فینال محمود مسعودنیا اجازه هنرنمایی به حریف را نداد تا بیادحسین ۸بر۴ پیروز شود. بیاد حسین با این پیروزی عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.
▪️محسن حیدری کاپیتان بیاد حسین کاپ قهرمانی را دریافت کرد. حیدری از بازیکنان خوب این مسابقات بود.
▪️جایزه گلزن برتر به نصرالله شهمرادی رسید. شهمرادی با ۱۸ گل آقای گل مسابقات شد.
▪️مهدی تندسر یکی از بهترین‌های این مسابقات ۱۱ گل زد تاثیر زیادی در قهرمانی بیاد حسین داشت. تندسر عنوان بهترین بازیکن مسابقات را به دست آورد.
▪️امیر هام هم عنوان مربی برتر را به دست آورد. هام با بیاد حسین قهرمان مسابقات شد.
▪️جایزه بازیکن اخلاق هم به علی کوه‌بیکسی رسید.
▪️محسن فتوت هم از جایزه بی‌نصیب نمانده. فتوت جایزه دروازه‌بان برتر را به دست آورد‌.
▪️احسان آزموده مسئول برگزاری این مسابقات بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *