امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

هفته‌های بد امید و روزهای خوب پارس برازجان

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر جوانان استان بوشهر هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشت. امید گناوه که تا هفته چهارم صدرنشین بود با نتایج ضعیفی که در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم به دست آورد صدر را به رقیبان تقدیم کرد. در نقطه مقابل امید پارس برازجان قرار دارد. پارس در هفته‌های نخست خوب نبود اما حالا با اختلاف ۴ امتیاز در صدر است.

در هفته هفتم، امید میزبان میداف کنگان بود. میداف تا دقیقه ۹۰ با گل احمدرضا بردستانی پیش بود ولی حمید رنجبر نگذاشت شاگردان ادرایش با سه امتیاز گناوه را ترک کنند. میداف وقتی با مشکل روبرو شد که علی آذری از زمین اخراج شد. در این دیدار امیر ناصری و حسین صفدری در آخرین نقطه خط دفاعی میداف هر چه داشتند رو کردند.

شاهین دیلم به مرور و هفته به هفته بهتر شد. نماینده دیلم در این هفته با نتیجه ۱ بر صفر شاهین اهرم را شکست داد تا ایمان جوی و دیلم از انتهای جدول اندکی فاصله بگیرند. تنها گل دیلم را علی رضا آغاجری به ثمر رساند. خلیل درویشی در خط شاهین آرام و قرار نداشت و نظم خط دفاعی حریف را بهم ریخت.

در پایگاه دریایی بوشهر نبرد فجر و پارس برازجان به سود میهمان خاتمه یافت. شاگردان ایمان‌نژاد ۳ بر ۲ بازی سخت و نفس‌گری را به اتمام رساندند. این نتیجه پارس را صدرنشین نگه داشت. در این دیدار محمدرضا حامدی برازجان را پیروز راهی رختکن کرد. در نیمه دوم پارسا پوپ میزبان را صاحب گل کرد. محمدکیهان‌پور یکی از بهترین‌های این دوره از مسابقات است. کیهان‌پور دو بار گلزنی کرد تا پارس به پنجمین پیروزی خود نزدیک شود. فجر در ادامه از روی نقطه پنالتی و با ضربه محمدرضا عالی حسینی به گل دوم هم رسید اما حاصلی برای تیم سخت‌کوش فجر و قربانی نداشت. در این دیدار علی قطیفی در آخرین نقطه دفاعی فجر روز خوبی داشت.

امتیاز‌ها در دیدار پارس جنوبی جم و کارگر تقسیم شد. دیدار دو تیم مدعی لیگ برتر جوانان با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید. مغدانی برای کم کردن فاصله با پارس برازجان نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت اما گل محمدامیبن مرادی را امین ناصرزاده پاسخ داد تا امتیازها تقسیم شود. امیرحسین احمدی، مصطفی شنبدی و محمد امین مرادی در کارگر روز خوبی داشتند. در پارس جنوبی جم هم آرمان زال‌پور در میانه زمین و مرتضی رئیسی در خط حمله درخشیدند.

ملوان بالاخره طعم پیروزی را چشید. شاگردان احمد حسن ابراهیمی ۲ بر صفر ایرانجوان را شکست دادند تا موقعیت خود را در جدول بهتر کنند. نیمه نخست این دیدار علی‌رغم بازی خوب محمدرضا عطایی، علی بوستانی و رضا زارعی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم امیر حسین فروغی دو بار موفق به گلزنی شد تا ملوان از ایرانجوان عبور کند.

در پرونده ابوذر تنها پیروزی در مقابل میداف ثبت شده است. شاگردان سعید کنگانی این هفته را هم با شکست پشت سر گذاشتند تا در انتهای جدول فانوس به دست باقی بمانند. ابوذر که میزبان خلیج فارس پنبه ریز بود ۲ بر ۱ مغلوب شد. خلیج فارس در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی و با ضربه محمد بهاری به گل رسید. در نیمه دوم عباس زمانی دومین گل خلیج فارس پنبه ریز را به ثمر رساند تا ابوذر ششمین شکست را هم بپذیرد.حسین زاهدپور بهترین پوشش را در مقابل خط دفاعی فجر انجام داد. زاهدپور مهم‌ترین دلیل بسته نگه داشتن دروازه میهمان بود. در خط حمله خلیج فارس هم زمانی روز خوبی داشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *