امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آمار و ارقام در پیشکسوتان گناوه

❇️یاران سبز- مرتضی خضری: مسابقات فوتبال پیشکسوتان گناوه به اتمام رسید. پاس قهرمانی را تکرار کرد و پرسپولیس جام نایب قهرمانی را به خانه برد.
با اتمام بازی مراسم طولانی اما منظم و زیبای اهدا جوایز آغاز شد.
▪️هیات فوتبال ابتدا با اهدا لوح از پیشکسوتان تقدیر کرد. در این مراسم از بهمنیار بوشخور، محمود اسکندری، سیدنصرالله کاظمی، حسین پناهی‌نسب، صدراله شمسی‌آزاد، حسین‌علی قیصری، امان اله امیری، عباس امیری، عبدالخضر بندری‌زاده، حسن توسلی، هوشنگ حبشی، محمد(نظر) جوکار، عباس حیات‌نظری، مجید خرمی، مجید سخاوت‌زاده، عباس سلامی، محمد صفایی، احمد عبدالهی، مسلم عبدویی، محمد فریدونی، محمد کشت‌ورز، علی‌کرم گرنه‌ای، مجید مظفری، ماشاالله ملک‌زاده، حسین نیک‌نژاد، حیدر نیکونژاد و سیدمحمد هاشمی تقدیر شد.
▪️از سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت کننده هم تقدیر شد. محمد افتخاری و رمضان دشتی‌نژاد از آزادی، عبدالکریم دشتی و یوسف عبدالهی از امید، احمد دشتیان و اسماعیل شهری از پاس، احمد بایستی و کیخسرو نصرتی از پرسپولیس، محمود محبی و امیرحسین بهروزی از پیکان، یوسف فرهادی و عباس راستیان از شاهین، غلامرضا گشتاسبی و عبداله احمدی از شهباز و سیدسلیمان هاشمی و عبدالرضا بدخشان از لنگر مورد تقدیر قرار گرفتند.
▪️در میان ورزشی‌ها، عبدالعزیز افتخاری، محمد گرگی، منوچهر امیری و علی لاری برای همیشه غایب‌اند اما از یادگارهایشان تقدیر شد.
▪️رسانه‌ها هم به خوبی مسابقات را پوشش دادند. هیات فوتبال گناوه از علی صفوی نماینده صدا و سیما، علی پیمان، اسماعیل کشتکار، سروش افتخاری، محمد احمدزاده، پیمان افتخاری و حبیب فریبرزی تقدیر کرد.
▪️رسول قائدی سنگربان پاس تاثیر مهمی در قهرمانی این تیم داشت. قائدی در مقابل آزادی عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد و در فینال هم با مهار دو ضربه پنالتی جام را تقدیم پاس کرد. قائدی به عنوان بهترین سنگربان مسابقات معرفی شد.
▪️در اولین رده سنی مرتضی گورکی هافبک پاس به عنوان بهترین بازیکن این رده انتخاب شد. گورکی یک‌نواخت و بدون حاشیه بازی کرد.
▪️در دومین رده سیدعلی موسوی هافبک پاس بازیکن برتر بود. موسوی جنگنده بود و در حملات پاس تاثیر زیادی داشت.
▪️در مسن‌ترین رده هم داریوش ابراهیمی عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد. ابراهیمی همچنان چالاک است.
▪️جواد جمشیدی گلزن برتر پرسپولیس با ۵ گل عنوان بهترین گلزن را به دست آورد. جمشیدی پایان نگرانی‌های پرسپولیس در خط حمله بود.
▪️مرتضی گشتاسبی عنوان موثرترین بازیکن مسابقات را به دست آورد. گشتاسبی در میانه میدان پرسپولیس وزنه قابل اتکایی بود.
▪️با هدایت احمد دشتیان عنوان قهرمانی به پاس رسید. دشتیان به عنوان بهترین مربی مسابقات انتخاب شد.
▪️ضرغام موسایی سرپرست مسابقات بود. موسایی در روز پایانی مجری مسابقات بود.
▪️صادق عبدالهی رئیس هیات فوتبال گناوه تمام تلاش خود را به کار بست تا تیم‌ها تنها به فکر فوتبال باشند.
▪️امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر از تماشاگران بازی پایانی بود و اهدا جوایز را در کنار چند پیشکسوت فوتبال انجام داد.
▪️روح‌الله ملک‌زاده رئیس شورای شهر گناوه و رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان هم تماشاگر بازی پایانی بودند و در مراسم اهدا جوایز حضور داشتند.
▪️در این مراسم از غلامرضا خدری و حسین خدری تقدیر شد. خدری‌ها جهت برگزاری مسابقات همکاری کردند.
▪️پیکان محمدصالحی تیم آرامی بود. جام اخلاق هدیه رفتارهای ورزشی این تیم بود.
▪️شهباز با شکست ۲ بر ۱آزادی عنوان سوم مسابقات را به دست آورد.
▪️از تیم داوری و ناظر داوری بازی فینال هم تقدیر شد. صادق خضراب قاضی بازی پایانی بود. خضراب در کنار سیدرضا موسوی، ابراهیم سیفی، حسین ملک‌حیاتی، مجید خشتی، احمد محمدپور و حسین خرمی قضاوت بازی پایانی را انجام دادند.
▪️ضرغام موسایی، جواد رضایی، جواد فرهادی، امیرحسین جلال‌پور، حسن گره و فضل‌الله صیادی تمام تلاش خود را انجام دادن تا مسابقات فوتبال پیشکسوتان با خیر و خوشی به پایان برسد.
▪️بعد از مدت‌ها شاهد حضور تماشاگرانی بودیم که سال‌ها نبودند.
▪️بازیکنان زیادی در این مسابقات پا به توپ شدند.
در شهباز حرکات عیسی دیلمی ماندگار شد. کریم رستمی خوب بود و جبار خدری خشن بازی کرد اما شهباز را به پیش برد.
شکراله ملک‌زاده بهترین بازیکن آزادی بود. علیرضا افتخاری هم کلید آرامش آزادی را در دست داشت.
علی لیراوی کم بود ولی هر وقت آمد گره پرسپولیس را باز کرد. جای عباس رضایی در میان بهترین‌ها خالی‌ست.
یوسف مظفری در پاس بی‌امان دوید و مدافعین را در تنگنا گذاشت. هادی بهمنی چپ پاس را قرق کرد و رضا خضری نقطه اتصال دفاع و هافبک بود‌.
کاظم خضری در امید به جای همه فکر کرد و گل زد. شاهین راه زیادی را طی نکرد ولی غلامرضا قاسمی دیده شد.
حسین بهروزی از وزن سنگین به تنگ آمده بود ولی وزنه سنگینی در میانه میدان لنگر بود.
احمد رازبان، پیکان را راند اما از پیچ پاس و شهباز نگذشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *