امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

کارگر با قهرمانی مزد خود را گرفت

یاران سبز- مرتضی خضری: نهمین دوره لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر ابتدای فشرده‌ای داشت اما با تمام فشردگی وارد سال ۱۴۰۰ شد و بالاخره با قهرمانی کارگر بنه‌گز به اتمام رسید. کارگر لیگ را خوب شروع نکرد و در دامان چند مساوی گیر افتاد اما به مرور این تیم منظم شد و حریفان را یکی پس از دیگر شکست داد و صدر جدول را از پارس برازجان گرفت. در لیگ نهم صدر جدول سه بار تغییر کرد. امید گناوه تا سه هفته نخست صدرنشین بود. در هفته چهارم کارگر به صدر آمد اما تنها یک هفته در صدر بود و جای خود را به پارس برازجان داد. پارس تا هفته هشتم در صدر قرار داشت، نتایج ضعیف و دور از انتظار اضغر ایمان‌نژاد فرصت صدرنشینی را به کارگر داد. مصطفی مغدانی و کارگر وقتی به صدر رسیدند دو دستی بالای جدول را چسبیدند و با قهرمانی کار خود را به اتمام رساندند.

در این دوره از مسابقات شاهین اهرم با سه امتیاز در انتهای جدول ایستاد و سقوط کرد. اسفندیار زنده‌بودی برای ماندن شاهین تلاش زیادی انجام داد اما ره به جایی نبرد. میداف کنگان هم با لیگ خداحافظی کرد. شاگردان عبداله ادرایش خوب نبودند و از لیگ جدا شدند. تکلیف دو تیم شاهین دیلم و ابوذر کنگان نیز هنوز نامشخص است. دیلم و کنگان در صورتی میهمان لیگ خواهند بود که امید گناوه و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته اول کشور صعود کنند.

در روز پایانی لیگ، کارگر بنه گز میزبان خلیج فارس پنبه ریز بود. این دیدار تا پایان وقت قانونی با مساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما ابوالفضل زنگنه با یک چرخش زیبا گل دوم کارگر را به ثمر رساند تا نماینده بنه گز با پیروزی، قهرمان لیگ شود.

مراسم پایانی باز هم حرف و حدیث داشت. بعد از اهدا مدال‌های داوران و بازیکنان،نماینده هیات فوتبال همه میهمانان را وادار به ترک محل اهدا جام کرد تا محتشم برای اهدا جام تنها شود. همین موضوع عصبانیت فرماندار تنگستان و دیگر میهمانان را به دنبال داشت. امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر جام قهرمانی را به مصطفی شنبدی کاپیتان خلاق کارگر داد تا کارگر برای دومین بار قهرمان لیگ برتر جوانان استان بوشهر شود.

علی عالی‌نژاد مدیرعامل کارگر بنه‌گز سال‌هالی زیادی با این تیم سر کرده است. عالی‌نژاد از مدال‌های اهدایی گلایه داشت. تاریخ مدال‌ها مربوط به سال‌های گذشته بود و همین امر نارضایتی عالی‌پور را به دنبال داشت.

مصطفی مغدانی سرمربی کارگر بنه‌گز طی چند سال گذشته کارنامه درخشانی داشته است. مغدانی در رده جوانان دو بار با کارگر عنوان قهرمانی لیگ برتر استان بوشهر را به دست آورده است. مغدانی در لیگ‌های کشوری هم با کارگر جایگاه مناسبی به دست آورده است.

اصغر ایمان‌نژاد تیم خوبی داشت ولی در هفته‌های پایانی بد بود.

فضل‌اله صیادی در نیمه راه و وقتی مهره‌های کلیدی خود را از دست داد نتایج ضعیفی گرفت. این نتایج امید را به مکان چهارم جدول فرستاد.

آواز دهل از دور خوش است؛ به پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر جوانان اجازه بازی داده نشد. پارس ورودی مسابقات را پرداخت نکرده بود و به همین دلیل مجوز بازی به این تیم داده نشد. مرتضی نورافکن در همان ابتدای لیگ گفته بود وضع خوبی نداریم و مشخص شد، نداشتند.  پارس در جای دوم لیگ ایستاد.

  

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *