امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار پاس گناوه و پارس جنوبی بوشهر در هفته نخست

یاران سبز_ مرتضی خضری: چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرعه کشی شد. لیگ برتر فوتبال ساحلی با شرکت تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد، صنعت فرش حداد اصفهان، پاس گناوه، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر، شهرداری بندرعباس، ایفا اردکان و سپاهان سمنان به صورت مجازی قرعه کشی شد.

لیگ امسال در دو گروه ۵ تیمی انجام می‌شود. در گروه «الف» پارس جنوبی بوشهر با هفت عنوان قهرمانی سرگروه‌ست. در این گروه تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان، پاس گناوه، شاهین خزر رودسر و سپاهان سمنان برای صعود رقابت دارند.

در گروه «ب» مقاومت گلساپوش یزد سرگروه‌ست. گلساپوش در فوتبال ساحلی دارای ساختاری قوی‌ست و دو بار عنوان قهرمانی را به دست آورده است. نماینده یزد در گروه دوم با تیم‌های شهریار ساری، دریانوردان بوشهر، شهرداری بندر عباس و ایفا اردکان هم‌گروه‌ست.

دریانوردان بوشهر در سه عنوان قهرمانی با پارس جنوبی بوشهر مشترک است. در سال‌های نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دریانوردان قطب فوتبال ساحلی بود و تا سال ۹۲ دو بار عنوان قهرمانی را به دست آورد و در چهار دوره هم نایب قهرمان شد اما در پایان سال ۹۴ پارس جنوبی نام دریانوردان را حذف کرد. با پایان همکاری دریانوردان و پارس جنوبی، یکی به سوی قهرمانی رفت و دیگری راه تازه را در پیش گرفت.

در هفته نخست این مسابقات پاس گناوه میهمان پارس جنوبی بوشهر است و شاهین خزر رودسر هم از سپاهان سمنان میزبانی می‌کند. در گروه دوم گلساپوش میزبان شهرداری بندرعباس است و شهریار هم در ساری از دریانوردان بوشهر میزبانی می‌کند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *