امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات گسترده کاندیداها برای ورود به شورا

یاران سبز_ مرتضی خضری: از نیمه شب گذشته و زمانی که هنوز ساعت به وقت تبلیغات کاندیداهای شورا نرسیده بود، تبلیغات شروع شد. شهر زیر بنر کمر خم کرد. ستادها قیمت داربست را بالا بردند. تعدادی از کاندیداها هزینه‌های هنگفتی انجام داده‌اند به امید این‌که وارد شورا شوند و این هزینه‌ها جبران شود.

شورای ششم گناوه با رقابت ۵۸ کاندیدا شروع شد. ۳۴ کاندیدا دارای ستاد هستند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. در خیابان معلم ستاد مرتضی گاوداری، رضا دهقانی، سجاد امیری، فاطمه اسماعیلی، غلامحسین استوار، سیدحسین موسوی، مدینه عسکری دیده می‌شود.

سجاد امیری تیم قدرتمندی را در پشت سر دارد. این پنجمین انتخاباتی ست که رضا دهقانی کاندیدای شورای شهر گناوه می‌شود. دهقانی در این دوره فعالیت زیادی کرده است. فاطمه اسماعیلی عضو شورای شهر در دوره پنجم است و به دنبال ورود مجدد به شوراست.

عباس پیشاهنگ، معصومه کهزادی و محمود قنبری در خیابان پاسداران ستاد دارند. کهزادی هم از کاندیداهای پرکار است.

در خیابان جانبازان تنها ستاد عبداله مقدسی برپاست. مقدسی تبلیغات خوبی انجام داده است.

فرشید خدری دفتر خود را در خیابان پیروزی ستاد کرده است. این روزها خدری میزبان خوبی برای ایرانسلی‌هاست.

رضا یوسفی در سه راهی پمپ بنزین یک بنر دارد و تمام.

علی سلطان پناهی، فاطمه پناهی نسب، سمیه مرادی، کفایت رحیمی و صدراله تزم نیز در خیابان امام خمینی ستاد دارند. سمیه مرادی خوب برنامه ریزی کرده است و خوب‌تر تبلیغ می‌کند و از پشتوانه خوبی برخوردار است. سلطان پناهی روی بنر خوب کار نکرده است اما به شولی‌ها و همرزمانش در جنگ سر زده است.

ستاد هادی خالقی هم در بازار روز است. خالقی در دفتر نماینده مجلس مشغول به کار است و احتمالا حمایت جوانان انقلابی را هم با خود داشته باشد.

در خیابان طالقانی ستاد ایوب خدری دیده می‌شود و در انتهای این خیابان نیز ستاد محمدرضا تردست و حمید مال‌الهی ست. مال الهی در خیابان جمهوری اسلامی هم ستاد دارد. خدری رکوردارد بنر در خیابان‌های گناوه است. تردست برای گرفتن تاییدیه زمان زیادی را از دست داد.

عبدالجلیل ذعاب تنها میزبان خیابان بندر است. حمایت گسترده اهل تسنن از ذعاب برگ برنده این کاندیدا ست. ذعاب به دلیل خدماتی که در مرکز بهداشت انجام داده است حمایت کنندگان زیادی را پشت سر خود دارد. ذعاب در لیستی‌ست که به لیست معتمدین مشهور است.

در بلوار جمهوری اسلامی ستاد مجید یزدانی قرار دارد. یزدانی دارای تیم کاردانی ست و تبلیغات خوبی هم انجام داده است.

در چهارراه ناخدا حمزه ۶ ستاد وجود دارد. سیدمرتضی صدرالدینی، رحیم کائد نظامی، حسین احمدی، زهرا راهنما، علی عبدالهی و ابراهیم ابراهیم زاده در چهار سوی چهار راه ناخدا حمزه ستاد دارند.

کائدنظامی در صف اول تبلیغ است و ابراهیم زاده هم تبلیغات چشم گیری انجام داده است.

ستاد حسین محمدی، هادی عرب‌زاده، مختار شرونی، احمد نظری و علیرضا بهزادی در خیابان بسیج است.

به نظر می‎‌رسد مختار شرونی عضو شورای پنجم گناوه در این دوره قید تبلیغات بنری را زده است. هادی عرب‌زاده حمایت تل‌تل را دارد اما این انتخابات متفاوت است. نظری هم تیم کارکشته‌ای را برای تبلیغات کنار خود دارد. بهزادی در تبلیغات حرف ندارد و در تمام خیابان‌ها از خود رد به جا گذاشته است. بهزادی دو ستاد دارد.

ستاد خسرو حسینی هم با جار و جنجال در انتهای خیابان هنر بر پا شد. خسرو حسینی تنها کاندیدایی ست که در تمامی دوره‌ها حضور داشته است و در شورای چهارم و پنجم منتخب شد.

خبری از ستاد کوروش شبانکاره نیست و احتمال دارد شبانکاره ستاد نزند.

ورزشکاران تا این لحظه از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده‌اند اما چند ورزشکار در میان کاندیداها دیده می‌شود. مرتضی گاوداری، عبداله مقدسی(گاوداری)، هادی عرب‌زاده، سیدمرتضی صدرالدینی و ایوب خدری ورزشکارانی هستند که برای شورا نقشه دارند.

بیشترین تبلیغات بنری را سمیه مرادی، علیرضا بهزادی، سجاد امیری، هادی عرب‌زاده، معصومه کهزادی، رحیم کائد نظامی، ابراهیم ابراهیم‌زاده، عبداله مقدسی(گاوداری)، مجید یزدانی و ایوب خدری دارند.

  سمیه مرادی، کوروش شبانکاره، حسین احمدی، محمدرضا تردست و عبدالجلیل ذعاب در لیستی قرار دارند که به لیست معتمدین مشهور است. پاشنه آشیل این لیست نامی بود که اعضا برای آن انتخاب کردند و انتقادات زیادی به نام لیست شد.

بعضی از کاندیداها برای رای کارت هدیه در جیب دارند و لباس ورزشکاران را هم دو دستی تقدیم می‌کنند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *