امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

منتخبین شهر گناوه در یک نگاه

 

❇️یاران سبز- مرتضی خضری: ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به پایان رسید. شهر گناوه انتخابات را با روزهای سرد شروع کرد و با حمله همه‌جانبه به حوزه‌های اخذ رای به اتمام رساند.
▪️کوروش شبانکاره با خیالی راحت «در خانه ماند» و با ۵۷۸۳ رای نفر اول شورای شهر گناوه شد. شبانکاره هیچ صندوق و رای دهنده‌ای را تحت فشار قرار نداد و منتخب مردم شد.
▪️هادی عرب‌زاده به لطف خانواده و نیروهایی که بی‌امان دویدند با ۳۵۵۵ رای منتخب مردم در شورای شهر گناوه شد.
عرب زاده مربی تکواندوست و بی‌شک رای ورزشی‌ها را هم داشت.
▪️ایوب خدری حاصل اتحاد خانواده خدری و فعالین انتخاباتی تل‌تل است. خدری جوان است اما تیم خوبی را با خود همراه کرد و با ۳۵۳۴ رای منتخب مردم در شورای ششم شد.
خدری بازیکن و مربی کاراته سبک شیتوریو بود و در سبد خود رای ورزش را هم داشت.
▪️سمیه مردای در پشت پرده تیمی داشت که می‌دانستند کی و چگونه باید باشند و هماهنگ رفتار کردند. سرمایه خانوادگی و اجتماعی حسین امیری کمک اصلی در رای آوری مرادی بود.
مرادی با ۳۲۳۵ رای منتخب مردم در شورای ششم شد.
▪️یکی از کاندیداهایی که برای رای وقت گذاشت و با افراد زیادی رایزنی کرد علیرضا بهزادی بود. بهزادی به لطف رفتار خوب تبلیغاتی و هزینه‌ای هدفمند به هدف خود رسید.
بهزادی با ۲۹۱۰ رای منتخب شد.
▪️فاطمه اسماعیلی که در دوره پنجم با ۶۰۴۰ رای به شورا راه یافته بود در این دوره با ۲۹۰۴ رای منتخب شد. اسماعیلی فراز و فرود زیادی داشت. تبلیغات را خوب شروع کرد ولی ناگهان با پیدا شدن فایل‌های صوتی به کما رفت اما زود ریکاوری کرد و بعد از جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، شهر را با پوسترهای خود پوشاند.
اسماعیلی می‌داند چگونه باید دیگران را با خود همراه کند.
▪️سجاد امیری آخرین فردی بود که منتخب شد. رقابت امیری و مهراب خادمی‌پور تا آخرین صندوق هم ادامه داشت و در نهایت امیری برنده شد. امیری وقتی به شورای پنجم راه نیافت برای شورای ششم نقشه کشید و با تیمی ورزیده و جوان شروع کرد و یک نفس پیش رفت و با ۲۶۴۰ رای منتخب شد.
هفت عضو شورا شاید امشب بخوابند اما فقط امشب را می‌توانند بخوابند.
منتخبین مردم با توجه به نوع تبلیغات کمتر شعارهای خود را علنی کرده‌اند اما نیاز است این برنامه‌ها دیده شوند.
آیا شورای ششم شیشه‌ای خواهد شد؟
شورا یک راه دارد که فردا با فایل‌های صوتی پنهان روبرو نشود؛ شجاعت- شفافیت – پاسخ‌گویی.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *