امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رقابت تنگاتنگ است

 

❇️یاران سبز- مرتضی خضری: برپایی ستادهای رنگارنگ، چهره گناوه را انتخاباتی کرده است.
آهنگ‌های پرشور ملی تا صداهای مجاز و غیر مجاز و نی‌همبون و رقص و ترافیک، نشان می‌دهد انتخابات در پیش است.
در اولین نظرسنجی، نه به انتخابات هنوز پیشتاز است اما انتظار می‌رود به مرور و با ایجاد حساسیت و رقابت، افراد بیشتری به انتخابات آری بگویند.
در اولین نظرسنجی میدانی از ۳۰۰ شهروند گناوه‌ای ۱۸۳ نفر پشت به انتخابات دارند. بی‌شک مناظره‌ها و رفتار کاندیداهای شورا در روزهای آینده از این جمعیت می‌کاهد.
▪️ در نظرسنجی انجام شده کوروش شبانکاره، سمیه مرادی و علی‌رضا بهزادی با ۱۵ رای در صدر هستند. شبانکاره با اتکا به موقعیت خانواده و وضعیت خوب اجتماعی، شانس اول ورود به شورا ست. سمیه مرادی ناگهان آمد و زود، خوب، معرفی شد. مرادی قسمتی از طیف سیاسی و دانشگاهی را با خود دارد. علی‌رضا بهزادی در تبلیغات لنگه ندارد.
▫️عبدالجلیل ذعاب و فاطمه اسماعیلی هم شانس ورود به شورا را دارند. ذعاب آب‌دیده است و محبوبیت خاصی دارد. نزدیکی سیاسی‌ها به تیم ذعاب و خدمات ذعاب، احتمالاً سنی و شیعه را در زیر یک سقف متحد کند. اسماعیلی نان چهار سال حضور خود را می‌خورد.
▪️در گروه سوم، سجاد امیری، علی سلطان‌پناهی، مختار شرونی، صدراله تزم، مدینه عسکری و معصومه کهزادی قرار دارند. ۹ رای دهنده به نام این افراد اشاره داشتند. رقابت برای حضور در شورا و نوع تبلیغات این تعادل را به هم خواهد زد.
سجاد امیری به انقلابی‌ها، ایمان دارد و تا حدودی حتی اصلاح‌طلب ها را نیز قانع کرده است. سلطان پناهی درنگ ندارد. تزم به شولی‌ها تکیه دارد. شرونی دیر به کارزار رسید ولی انگار زیاد هم جا نمانده است. کهزادی و عسکری خوب دویده‌اند.
▪️ در چهارمین گروه، رضا دهقانی، ایوب خدری، مرتضی گاوداری، مهراب خادمی‌پور، هادی عرب زاده، حسین احمدی، خسرو حسینی، هادی خالقی، رحیم کایدنظامی، احمد نظری، ابراهیم ابراهیم‌زاده و ایوب بهمنیاری قرار دارند.
به نظر ۶ رای دهنده، این افراد شرایط لازم را برای ورود به شورا دارند.
ایوب خدری خانه به خانه رفته است. رضا دهقانی به نوشته‌های و اطلاعاتش دل خوش است. مرتضی گاوداری و هادی عرب زاده به ورزشکاران چشم امید دارند. حسین احمدی از امور مالیاتی آمده است و می‌داند چگونه سبک و سنگین کند. خسرو حسینی پیش‌بینی نشده‌ترین کاندیدای شورای شهر گناوه ست.
رحیم کایدنظامی تبلیغات و تلاشش ستودنی ست. احمد نظری با امیدواری ماجرا را دنبال می‌کند. هادی خالقی به دنبال خلق موقعیت است. ایوب بهمنیاری در سایه، ولی خوب است.
▫️محمدرضا تردست، عبداله مقدسی، حمید مال‌الهی، مجید یزدانی، محمود قنبری، محمد تولیده، سیدحسین موسوی، فالح ناصری‌پوران، سیدمرتضی صدرالدینی، حسین محمدی، یوسفی و رضا زارعی هم مورد توجه بودند. ۳رای حاصل تلاش این افراد در تبلیغات بود.
در این گروه نام‌های آشنایی دیده می‌شود که ممکن است در روزهای آینده به شرایط بهتری برسند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *