امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی مدعیان و شرایط نامعلوم شهریار ساری

یاران سبز_ مرتضی خضری: چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور آغاز شد. لیگ ده تیمی فوتبال ساحلی کشور به دو گروه پنج تیمی تقسیم شده است. در گروه نخست تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، سپاهان سمنان، فرش حداد اصفهان و شاهین خزر رودسر قرار دارند و در گروه دوم هم گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری و دریانوردان بوشهر حضور دارند. این مسابقات در ۱۵ تیرماه با انجام سه دیدار در شهرهای بوشهر، اصفهان و بندرعباس آغاز شد.

در بوشهر، پاس گناوه در اولین تجربه خود، حریف تجربه پارس جنوبی بوشهر نشد و ۵ بر ۱ نتیجه را واگذار کرد. این دیدار با گل امیر سالمی آغاز شد ولی خیلی زود علیرضا بهروزی این گل را جبران کرد. در ادامه پاس تحت شعاع نام حریف قرار گرفت تا اولین شکست در پرونده این تیم ثبت شود. در پارس جنوبی بوشهر، مسلم مسیگر حکم‌رانی می‌کند. مسیگر از شرایط آرمانی به دور است اما حضور این بازیکن پارس را به مدعی تبدیل کرده است. گل‌های پارس را مصطفی کیانی، مجتبی نجفی و احسان درا(۲) به ثمر رساندند.

مهدی طارمی ستاره پورتو پرتغال تماشاگر این بازی بود.

در ساری تغییر و تحولات چنان زیاد بود که شهریار به بازی نرسید و دریانوردان بوشهر بدون انجام بازی به بوشهر برگشت. دریانوردان برای انجام بازی به ساری رفت ولی حریفی وجود نداشت. تکلیف این بازی را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد. به نظر می‌رسد امتیاز این تیم به موج سواران نوشهر برسد.

شهرداری بندرعباس در اولین هفته میزبان مقاومت گلساپوش یزد بود. گلساپوش با ترکیبی قدرتمند پا به بازی گذاشت و در پایان نتیجه ۵ بر ۱ را برای خود رقم زد. این نتیجه خط و نشانی بود برای چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی. شاگردان مهدی میرشمسی در طول بازی برتری داشتند. گل‌های گلساپوش را عباس رضایی، علی میرشکاری، محمد معصومی‌زاده و مصطفی دهقانی(۲) به ثمر رساندند. برای شهرداری هم عبدالقادر خوران گلزنی کرد.

فرش حداد اصفهان در این دوره حرف زیادی برای گفتن دارد. علی نادری تیمی را بسته است که برای عنوان می‌جنگد. فرش حداد در مقابل شاهین خزر رودسر ۳ بر ۱ برنده شد. محمدعلی مظفری(۲) و علی اسلامی گل‌های فرش را به ثمر رساندند و برای شاهین خزر رودسر هم سیدمهدی یوسفی گلزنی کرد.

در گروه نخست سپاهان سمنان استراحت داشت و ایفا اردکان هم در گروه دوم استراحت کرد.

در هفته دوم پاس گناوه میزبان سپاهان سمنان است اما به دلیل نواقص زمین ساحلی گناوه این بازی در ورزشگاه گردشگری بوشهر انجام خواهد شد. پارس جنوبی بوشهر در رودسر به دیدار شاهین خزر می‌رود.

دریانوردان بوشهر در هفته دوم میزبان ایفا اردکان است. گلساپوش و شهریار ساری در ساری به دیدار هم می‌روند البته هنوز وضعیت شهریار مشخص نشده است. احتمالا موج سوران نوشهر جایگزین شهریار ساری شود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *