امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شورا شور کرد، سرپرست مشخص شد

یاران سبز-مرتضی خضری: اعضای شورای ششم شهر گناوه برای نشستن بر کرسی‌های شورا از بدترین و غیرکارشناسی شده‌ترین راه پله جهان بالا رفتند. درست در روزهایی که خبر دستگیری چند نیروی شهرداری تیتر شده است، اعضای شورای ششم قسم خوردند. در مراسم تحلیف تعدادی دست بر قرآن نگذاشتند اما قسم خوردند که قانون را مراعات، مردم را تکریم و عدالت و انصاف را رعایت کنند. با اتمام مراسم تحلیف، اعضای شورای شهر گناوه راهی گلزار شهدا شدند. مشخص نیست آن‌ها به شهدا چه گفتند، اما شهدا گفتند: خدمت کنید و خیانت نکنید.
در ادامه برنامه‌های روز نخست، اعضای شورای ششم برای مشخص کردن هیات رئیسه و سرپرست شهرداری وارد ساختمان شورا شدند.
در حالی که اتاق شورا زیر نگاه خبرنگاران بود هیات رئیسه تعیین شد.
کورش شبانکاره تنها فردی بود که آمادگی خود را برای ریاست شورا اعلام کرد و همه‌ی اعضا به شبانکاره رای دادند.
برای مشخص کردن نایب رئیس هم هادی عرب‌زاده و علی‌رضا بهزادی اعلام آمادگی کردند که عرب‌زاده با ۶ رای نایب رئیس شد. بهزادی که امید زیادی به حمایت تیم خود داشت در همان روز نخست، تنها شد.
سجاد امیری تنها عضوی بود که برای منشی آمادگی خود را اعلام کرد و با هفت رای منشی شورا شد.
برای حضور دو عضو شورای شهر گناوه در شورای شهرستان دو نفر کاندیدا شد و هر دو راهی شورای شهرستان شدند. سمیه مرادی و هادی عرب زاده با رای حداکثر راهی شورای شهرستان شدند.
طبق روال همیشه سرپرست شهرداری نیز مشخص شد.
در جلسات غیر رسمی عبدالرضا بدخشان با چهار رای شانس اول سرپرستی بود ولی در این جلسه علی دشتی با ۴ رای سرپرست شد. دشتی در سنوات گذشته  سابقه معاونت شهرداری و سرپرستی شهرداری را داشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *