امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پایان دور نخست زیرگروه لیگ جوانان و نوجوانان استان

یاران سبز : مسابقات فوتبال زیرگروه لیگ های جوانان و نوجوانان استان مرحله نخست خود را پشت سر گذاشت. در گروه شمال زیرگروه جوانان استان تیمهای سپاهان خورموج و پاس گناوه جواز صعود را به دست آوردند. در این گروه رقابت فشرده ای بین چهار تیم پویا دیلم ، سپاهان خورموج ، پاس گناوه و خیبر اهرم وجود داشت به شکلی که چهار تیم با هفت امتیاز به هفته پایانی رسیدند .  پویای دیلم که شروع خوبی در این مسابقات داشت با شکست در مقابل خیبر اهرم در هفته چهارم در امتیاز هفت ماند و در دیدار پایانی هم به خورموج رفت که با سه گل مغلوب خورموجی ها شد و نتوانست از این گروه صعود کند.در اهرم هم نبرد پاس گناوه و خیبر پیروز نداشت . در این دیدار ابتدا آرایش خیبر را پیش انداخت و در نیمه دوم هم سعید عربزاده گل مساوی را به ثمر رساند تا حکم صعود پاس صادر شود. از این گروه دو تیم سپاهان خورموج و پاس گناوه موفق به صعود شدند.

در گروه جنوب گاز جم و شاهین عسلویه از همان ابتدا مدعی نشان دادند و هر دو تیم با ۱۰ امتیاز موفق به صعود شدند. گاز در دیدار پایانی خود دریانوردان بوشهر را با ۵ گل شکست داد و شاهین عسلویه هم با یک گل از سد توحید آبادان گذشت. در نیمه نهایی این مسابقات پاس به دیدار گاز جم خواهد رفت و شاهین عسلویه هم میزبان سپاهان خورموج است.

در رده نوجوانان ، گروه شمال شاهد صعود دو تیم مدعی سپاهان گناوه و شاهد دیلم بود .این دو تیم در هفته پایانی  به دیدار هم رفتند که نتیجه ۱ بر ۱ حاصل شد. در این گروه تیمهای ایرانجوان برازجان ، سکان بوشهر و شاهین اهرم هم حضور داشتند . در گروه جنوب هم که سه تیم بستان جوان عسلویه ، فجر دیر و دلوار کشتی جنوب بوشهر حضور داشتند تیمهای عسلویه و دیر به دور بعد صعود کردند. در نیمه نهایی این مسابقات سپاهان گناوه میهمان فجر دیر است و شاهد دیلم هم میزبانی بستان جوان عسلویه را به عهده دارد.

پاس-گناوه خیبر-اهرم.جوانان خلفی علیرضا-کارگرخیبر-اهرم رضا-طاهری پاس.خیبر-جوانان

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *