امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقف هم مانع قهرمانی استقلال بوشهر نشد+تصویر

یاران سبز: لیگ برتر نوجوانان استان نفسهای پایانی خود را می کشد. این لیگ هم مانند دیگر لیگها به انتها نزدیک شده است؛ استقلال که هفته های متمادی در صدر جدول بود و از همان ابتدا به عنوان مدعی اصلی خود را نشان داد بود با وجود توقف در مقابل پویا دیلم عنوان قهرمانی را با توجه به شکست ایرانجوان بوشهر در مقابل پیروزی برازجان به دست آورد.

در هفته هفدهم استقلال یکی از نتایج بد خود را تجربه کرد و اگر ایرانجوان بوشهر به سه امتیاز بازی در مقابل پیروزی برازجان رسیده بود هفته پایانی اوج مسابقات لیگ می شد اما علی رغم مساوی دو بر دو استقلال بوشهر در دیلم و در مقابل تیمی که سقوط خود را حتمی می دید، ایرانجوان در مقابل پیروزی برازجان دو بر صفر مغلوب شد تا استقلال نفسی به راحتی بکشد. ایرانجوان خورموج در این هفته میزبان سپاهان گناوه بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید. دیدار دو تیم بستان جوان عسلویه و خیبر اهرم هم پیروز نداشت . خیبر در این دیدار نیمه نخست با دو گل به رختکن رفت اما در نیمه دوم اندوخته خود را از دست داد تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

ایرانجوان بوشهر که مقام دوم خود را به دور از خطر می دید به امید توقف استقلال در مقابل حریفان خود در مقابل پیروزی برازجان صف آرایی کرد تا شاید قهرمانی را تجربه کند . این امیدواری با توفق استقلال در مقابل پویای دیلم به اوج رسید اما ایرانجوان خود نتوانست به سه امتیاز در مقابل پیروزی دست یابد تا عملا امید رسیدن به عنوان قهرمانی را از دست بدهد. ایرانجوان در مقابل پیروزی برازجان یکی از بازی های بد خود را انجام داد و دو بار دروازه خود را در مقابل حمله وران پیروزی باز شده دید. دو تیم در نیمه نخست کمتر به محوطه جریمه همدیگر سرک کشیدند ولی در نیمه دوم رضا بهی قفل دروازه ایرانجوان را شکست و در ادامه مجید ابراهیمی برای پیروزی گلزنی کرد تا پیروزی در مکان سوم جدول جا خوش کند

استقلال بوشهر در روزی که چند غایب داشت فوتبال بی روحی را انجام داد و تن به مساوی دو بر دو در مقابل میزبان خود پویا داد. این تیم در نیمه نخست با گلهای مهدی زنده بودی و مهران حاجب پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم بازی خوب بیژن غلامی در قلب خط دفاعی پویا و دو گل این بازیکن نتیجه را مساوی کرد . این مساوی هم نتوانست نقطه امیدی برای پویا باشد.

خیبر اهرم که در این هفته میزبان عسلویه بود در نیمه نخست با دو گلی که دانیال زارعی و سجاد عاشوری به ثمر رساندند پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم ضعف خیبر در درون دروازه باز هم کار دست این تیم داد و بستان جوان توسط محمد احمدی دخت به گل اول رسید و در ادامه عبدالرحیم محبوبی بهترین گلزن این تیم گل تساوی را هم به ثمر رساند. در بستان جوان حسین جاسمی بهترین عملکرد را داشت.

خیبر-اهرم..مغدانی خیبر-اهرمخیبر..اهرم خیبر.اهرم..خیبر اهرم....خیبر اهرم.خیبر

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *