امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توحید بوشهر با شکست پاس گناوه در یک قدمی امید اهرم ایستاد

یاران سبز -محمد احمدزاده : هفته هفدهم لیگ برتر جوانان استان برنا لیگ با دیدار تیم های پاس گناوه و توحید بوشهر به پایان رسید . این مسابقه با سوت علی آغاجری قاضی دیلمی این دیدار اغاز شد ، در نیمه نخست ، ابتدا تیم پاس نبض بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هایی هم ایجاد کردند که توسط بازیکنان این تیم که در راس آن یزدانی قرار داشت از دست رفتند . در اواسط نیمه اول جاسم ذعاب از روی نقطه پنالتی توانست پاس را پیش بی انداز این گل تا پایان نیمه اول پا بر جا بود. با شروع نیمه دوم بازیکنان توحید برای جبران نتیجه بازی بهتری را انجام دادند ، حرکات خوب قائدی از راست و محمدیان در میانه میدان دو گل برای توحید به همراه داشت ، گل اول توحید را کامیاب محمدیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در ادامه هم فرار علی رحمت از قلب دفاع پاس باعث شد تا شاگردان نظرزاده به گل دوم هم دست یابند. توحید با این نتیجه باز هم در یک قدمی صدرنشین قرار گرفت تا تکلیف قهرمان لیگ برتر جوانان در هفته پایانی مشخص شود.

در حواشی :

آغاجری در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را به سود توحید اعلام کرد.  بعد از اعلام ضربه پنالتی از سوی داور ، اعتراض های سنگربان پاس به این تصمیم اولین کارت زرد را برای کارگر به دنبال داشت ولی در ادامه اعتراضهای علیرضا کارگر  داور را مجاب کرد تا با کارت قرمز او را جریمه کند.

در تیم توحید مهدی قائدی بارها با فرار های خود مدافعان تیم پاس را آزار داد و جز بهترین های توحید بود؛ در تیم پاس هم مهدی عالیپور بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

در هفته پایانی لیگ برتر جوانان استان ، داربی اهرمی ها بین دو تیم خیبر و امید سرنوشت ساز است. امید برای قهرمان شدن فقط باید پیروز بازی باشد و توحید هم در بوشهر با تیم سقوط کرده جنوب بنک کنگان بازی دارد.جوانان-پاس-گناوه جوانان-توحید-بوشهر

 

پست های مرتبط

۱۳ نظر

  1. علی

    به نقل از اتفاقات:در ادامه مسابقات لیگ برتر جوانان استان در هفته ما قبل پایانی نماینده شهرستان پــاس در گناوه میزبان توحید بوشهر بود که بازی در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود توحید خاتمه یافت.

    بازی در نیمه اول در اکثر دقایق برای پاس بود و موفق شد توسط جاسم ذعاب از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست یابد در ادامه پاسی ها صاحب چندین موقعیت خوب دیگر شدند که یکی پس از دیگری به هدر رفت تا بازی با همین تک گل در نیمه اول به پایان برسد.

    اما در نیمه دوم این تیم توحید بود که بازی را به طور کامل در دست گرفت و در دقایق پایانی از روی اشتباه مسلم دروازبان پاس در خروج یک ضربه پنالتی را برای میهمان هدیه کرد و در ادامه با اعتراض های تند نسبت به داوری با کارت قرمز مواجه شد تا پاس را هم ده نفره کند.

    سرانجام این ضربه به گل تبدیل شد و در دقیقه نود هم گل دوم را توحید به ثمر رساند.

    حواشی:بعد از اخراج کارگر دروازبان پاس با الفاظی زشت به داور توهین کرد و حتی به سمت داور حمله ور شد که با ورود مربیان پاس به زمین قائله ختم به خیر شد.
    احمدزاده …….. چرا فحش هایی که کارگر به داور داده را ننوشته ای ؟ اگر امکان داره بگو بهش هدیه بدهند

    پاسخ
  2. هوادار

    عامل باخت پاس گلر تیم پاس بود واقعا خیلی گلر ضعیفی هست فقط از لحاظ فیزیکی خوبن دروازبان توحید پشت دفاع پوشش میداد مثل نویر کمی یاد بگیر کارگر گلر پاس واقعا زشته

    پاسخ
  3. ..

    علیرضا کارگر عالیه فقط باید به اعصاب خودش مسلط باشه چرا نمیگین نیمه اول اگه کارگر نبود شاید همون نیمه باید بازى میباختیم تک به تکى که از بازیکن توحید گرفت شبیه واکنش هاى نویر بود اصلانم درحد دروازبان توحید نیست کارگر در قش از استان بالاتره

    پاسخ
  4. بازيکن پاس م.ع

    علیرضا کارگر عالیه فقط باید به اعصاب خودش مسلط باشه چرا نمیگین نیمه اول اگه کارگر نبود شاید همون نیمه باید بازى میباختیم تک به تکى که از بازیکن توحید گرفت شبیه واکنش هاى نویر بود اصلانم درحد دروازبان توحید نیست کارگر حقش از استان بالاتره

    پاسخ
  5. هوادار

    چطوری تیم پاس شکست خورد مقصر کارگر بود بعد میگی حقش بالای لیگ استان هست جواب من بده پاس چطور شکست خورد

    پاسخ
  6. عبدشیخی

    بدون شک بهترین بازیکن زمین، شماره ۱۰ تیم سبزپوش، مهدی عالی پور بود،واقعا یک بازی فراتر از لیگ استان از خود به نمایش گذاشت که قابل ستایش بود….

    پاسخ
  7. تنگسونی

    برین بابا اینقدر فیلم بازی نکنین ما خودمون کارگردانیم . شما عمدا به توحید امتیاز دادین . اگه عمدا این کار رو کرده باشین خدا ازتون نگزره هم شما هم استقلال و هم کنگانی که حاضر نیست بیاد بازی

    پاسخ
  8. علیرضا امیری

    علی کارگر بسیار دروازبان خوبیه و بسیار با تعصبه . کارگر خیلی برای پاس زحمت کشیده و قدرنشناسیه اگه بخوایم سرزنشش کنیم برای یک باخت .
    بجای این کارها برین دنبال ضعف تیمتون برسین . پاس اگر کارگر رو مداشت تا به اینجا نمیرسید ولی اینمم بدونین که چقدر از وکارو زندگیش زد برای بازی تمرین . پس لطفا یطرفه به قاضی نرین…

    پاسخ
  9. 10

    احمد زاده سلام چطوری یه مثلالی هسی میگن که کانه دم باد ندا خواستم بازی توحید پاس بیارم پارسالیش اومد

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *