امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهنام ابولی: برای صعود به کارهای که انجام می دادیم و به تک تک بازیکنانم ایمان داشتم +تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : بهنام ابولی سرمربی تیم ایرانجوان خورموج بعد از پیروزی تیمش در برابر شهرداری کامیاران گفت : از همان اول می دانستیم تیم کامیاران برای بازی مستقیم و ضد حملات به خورموج آماده و به همین دلیل باید موارد دفاعی را در زمان مالکیت توپ توسط حریف و خودمان انجام می دادیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی ایرانجوان خورموج  بیان داشت: در نیمه دوم لازم بود به بازی سرعت دهیم؛ با توجه به پرس تیم حریف برای عبور از این پرس نیاز به حرکات تکنیکی فردی بود که رضا احمد شاهی به خوبی از عهده این کار بر آمد و فضا های لازم را برای رسیدن به گل به وجود آوردیم .

بهنام-ابولی....

سرمربی ایرانجوان خورموج در پاسخ به این سوال که شما برای بازی روی زمین و در عمق ابزار لازم را دارید ولی در نیمه نخست دیر اقدام به حمله کردید، گفت : دلیل این امر دوندگی بی امان تیم میهمان بود و باعث شد که نتوانیم به خوبی کار کنیم ولی در نیمه دوم اینقدر به بازی سرعت دادیم که دوندگی تیم کامیاران محو شد .

ابولی در پاسخ به این سوال که نگاه روحی روانی شما به این بازی چگونه بود، نیز گفت: از لحاظ روحی و روانی خیلی باید روی بچه ها کار می کردیم و زمانی که در خانه خود و جلوی این همه تماشاگر بازی داری و نیاز مبرم به دو گل داری قطعا کار را خیلی سخت می کند . به بازیکنانم در طول تمرین مدام گفته بودم  که اگر نیاز به ۶ گل هم داشته باشیم موقعیت ایجاد می کنیم و گل میزنیم و این توان را هم داریم . در نیمه اول سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که به گل نرسیدیم در رختکن بین دو نیمه بچه ها را آماده کردیم و به دو گل خود رسیدیم در این مسابقه ارزش کار روحی روانی ما بیشتر از کار تاکتیکی و فنی ما بود.

بهنام ابولی که هفته نخست بعد از شکست در برابر کارگر بنه گز گفته بود هفته به هفته بهتر خواهیم شد و صعود می کنیم ، بعد از صعود تیمش از مرحله اول لیگ دسته دوم کشور گفت : با وجود اینکه بچه ها بومی بودند و اکثرا کم تجربه و از لیگ استان به لیگ سه کشور و از آنجا مستقیم به لیگ دسته دوم کشور راه یافته بودند  ولی برای صعود به کارهای که انجام می دادیم و به تک تک بازیکنانم ایمان داشتم . در این مدت هر چی گفتیم بچه ها صددرصد انجام دادند و اگر چیزی غیر از این بود من مربی مقصر هستم که چرا این مسائل را نگفتم و آن چیزی که ما میخواستیم در طول فصل انجام شد و از همان هفته اول که گفتم هفته به هفته بهتر می شویم ، شدیم و به لطف خدا به خواسته خود رسیدیم و دل مردم را شاد کردیم.از لحاظ فنی کارهایی که در تمرین و بازیهای دوستانه انجام می دادیم این نوید را می داد که تیم پتانسیل صعود را دارد .

ابولی-سرمربی-خورموج

بهنام ابولی در ادامه افزود: جدا از مسائل فنی، همت بازیکنان مثال زدنی بود، در تیم ما بومی و غیر بوی را نمی توان از هم تشخیص داد و همه به یک اندازه تلاش می کنند. چنان روابط صمیمانه ای با بازیکنان داشتیم که بازیکنان برای موفقیت تیم به همه شکل ایثار و از خودگذشتگی نشان می دادند ؛ اگر جای پای درد میامد یا سری می شکست برای غرور دشتی بازی می کردند و در همین بازی با کامیاران دو مدافع کناری ما با وجود مصدومیت در نیمه اول تا پایان با تمام وجود بازی کردند و بعد از پایان بازی راهی بیمارستان شدند.

ابولی اظهار داشت : رابطه ی من و بازیکنانم رابطه ای مربی و بازیکن نیست ، دوستی عمیق و بی ریای ما مهمترین عامل در موفقیت تیم بوده است .

سرمربی موفق خورموج در خصوص اینکه در دور بعد انتظار چه نتایجی را دارید بیان داشت:انتظارات بالا رفته ولی باید سطح توقعات طوری باشد که در حد توان بتوانیم برداشت کنیم. فکر می کنم بتوانیم یکی از تیم های خوب مرحله دوم باشیم و صعود به لیگ یک دور از دسترس نخواهد بود . شناختی نسبی روی تیم های هم گروه داریم و می توانیم نتایح قابل قبولی کسب کنیم و برای صعود هم توکل بر خدا داریم.

بهنام ابولی در پایان گفت : از همه هواداران که ما را در این دو بازی حساس حمایت کردند تشکر می کنم ، در صد عظیمی از موفقیت ما مرهون تشویق هواداران بود و دست تک تکشان را می بوسم. از شهردار خورموج و رئیس هیات فوتبال استان هم از بابت کمک های مالی و معنوی  تشکر می کنم و خانواده منفرد که واقعا برای بچه ها سنگ تمام گذاشتن و کادر فنی خودم از تک تکشان تشکر می کنم.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی امید

    فوتبال نونهالان کشور۲۹ بهمن امید گناوه ۱ ۱ قولاد یزد

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *