امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تیراندازی مرگبار یک سرباز در فرمانداری بوشهر

گناوه آنلاین – به گزارش «خلیج فارس»؛   روز سشنبه بر اثر درگیری  میان چند تن از سربازان وظیفه در فرمانداری بوشهر، صدای شلیک تیر به گوش رسید که بر  اثر آن یکی از سربازان کشته شد.
همچنین یک سرباز دیگر نیز زخمی شده است.
گفته می شود سرباز خاطی که آغاز کننده درگیری بوده، سلاح خود را برجا گذاشته و متواری شده است.
شنیده می شود سرباز فراری بومی استان بوشهر بوده، اما ظاهرا دو سرباز دیگر که کشته و زخمی شده اند، اهل اندیمشک و مسجدسلیمان در استان خوزستان می باشند.
جستجوی پلیس برای دستگیری سرباز قاتل
فرماندار شهرستان بوشهر اظهار داشت: قاتل ع. ش. است که اقدام به تیراندازی به هم‌خدمتی‌های خود می‌کند و یک نفر کشته و یک نفر هم زخمی می‌شود که مقتول سجاد حیدری و فرد مصدوم نیز مهران سلیمانی نام دارد.
غلامحسین خسروی علت این درگیری‌ها را اختلافات قبلی این سربازان عنوان کرد و بیان داشت: این درگیری ارتباطی به حوزه کاری فرمانداری نداشته و در حال حاضر مشکلی از نظر امنیتی در فرمانداری بوشهر وجود ندارد و فضای فرمانداری آرام است.
در ادامه رییس پلیس آگاهی استان گفت: عامل تیراندازی بعد از ظهر امروز در فرمانداری بوشهر که منجر به قتل و مجروح شدن دو سرباز شده بود، خود را تسلیم کرد.
سرهنگ بارونی در گفتگو با «خلیج فارس» افزود: ضارب که اهل یکی از بخش های تنگستان می باشد، حوالی غروب در شهر بوشهر خود را تسلیم ماموران کرد و دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم اکنون برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس می باشد، اظهار داشت: انگیزه اولیه وی اختلافات شخصی با سربازان دیگر می باشد، هرچند تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
سرهنگ بارونی درباره وضعیت سرباز مجروح این حادثه نیز به «خلیج فارس» گفت: وی در آستانه عمل جراحی می باشد، هرچند پزشکان وضعیت عمومی اش را نامناسب گزارش کرده اند.

 

 
 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *