امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

آغاز نشده آغاز شد

یاران سبز؛

شورای جدید حکایت ها دارد در حالی که یکی از کاندیداها اعتراض خود را برای بررسی به فرمانداری تحویل داده است در گروه نه نفره رایزنی ها برای نشستن بر صندلی صدارت آغاز شده است . نام نادر پهلوان زاده و محمود شهبازی بیشتر از دیگران به گوش می رسد .

پهلوان زاده که در شورای دوم هم حضور داشته است و یک سال و نیم پایانی شورای دوم را رهبری کرده بود اینبار هم مورد توجه تعدادی از اعضا می باشد پهلوان زاده می تواند از تجربه خود استفاده کند و سال اول شورا را که بی شک سالی پرتنش می باشد رهبری کند و در طرف دیگر هم محمود شهبازی که از چهره های خوش نام و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد با حمایت چند عضو شورای جدید  به دنبال ریاست شورا می باشد.

1

2

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. احمد .ب.

    مهندس پهلوان خوبه ولی حاج محمود قدرت بیان قوی تر و دارای نفوذ بیشتری در استان میباشد.. البته این نظر شخصی خودم هست ..در کل هر دو دارای شخصیت ریاست هستند.

    پاسخ
  2. عارف

    این که دیگر مثل روز روشن است!!! وقتی دقیقه نود که آرا شمرده شده بود و خبری از یکی از این برادران راه یافته در جمع ۹ نفره نبود ،، یکدفعه امداد غیبی و معجزه الهه بکار افتاد و صندوقی به اسم صتدوق سیار از راه رسید!!!!!!! که در این صندوق برادری عزیز با ۱۳۵۰ رای ، یکدفعه سر از ۹ نفر در آورد!!!!!!!! این ادعا کذب نیست تمام کسانی که دمی وجدان داشته باشند این موضوع را می دانند اما نمی دانم از چه این موضوعات در این شهر به این راحتی بار هاست که تکرار شده اما کسی جرات مقابله ندارد.
    گفت باید حد زند هشیار مردم مست را // گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست!!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *