امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تقدیر شهردار گناوه از قهرمانان گناوه ای مسابقات پارالمپیک لندن

گناوه آنلاین: شهردار گناوه طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰۰۰۰۰۰ ریالی از افتخارآفرینی قهرمانان گناوه ای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تجلیل کرد.

 مهندس محمدی با تبریک این افتخار بزرگ به آقایان سجاد نیک پرست و سیدعرفان حسینی لیراوی ابراز امیدواری کرد تلاش های قهرمانانه این ورزشکاران عاملی موثر در گسترش فعالیت های ورزشی در میان جوانان بندر گناوه باشد.

معاون فرهنگی هنری شهرداری گناوه نیز در این مراسم گفت: آقایان نیک پرست و حسینی را الگوهایی ممتاز برای همه جوانان دانست که با وجود معلولیت جسمانی، فعالیت های ورزشی را تا بالاترین قله های افتخار دنبال می کنند.

روح اله ملک زاده افزود: باید از مهندس محمدی شهردار گناوه برای حمایت ویژه از ورزشکاران و فعالیت های ورزشی تقدیر کرد و امیدواریم ادارات و نهادهای مسوول اقداماتی اثرگذار و همیشگی برای تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی انجام دهند.

با توجه به حضور سجاد نیک پرست و سید عرفان حسینی در اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران برای آماده سازی مسابقات جهانی فرانسه آقای علی نیک پرست به نمایندگی از آقایان حسینی لیراوی و نیک پرست لوح تقدیر و هدیه ۵۰۰ هزارتومانی این ورزشکاران را دریافت کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *