امروز: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پرسپولیس گناوه را دریابید

اینجا چراغی روشن بوده است! ورزشگاه شهید سراجی گناوه را می گویم همان جایی که برای هواداران پرشور و متعصب گناوه ای حکم سن سیرو را دارد. تیمی که هر بازی بیش از ۲ هزار نفر را به ورزشگاه می کشاند و در آن ۹۰ دقیقه از بروز ناهنجاری های شهری جلوگیری می کند، اکنون در سراشیبی و التهاب قرار دارد!
چند ماه پیش نادر جعفری سرمربی، مدیر عامل و همه کاره این باشگاه به سیم آخر زده و از انصراف خود خبر داد.اما گویا گوش شنوایی نبود! خبر می رسد عدم تیمداری پرسپولیس در فصل آتی لیگ دو حالت جدی تری به خود گرفته و ظرف چند روز آینده امتیاز این تیم به فروش می رسد!
سرمربی این تیم در گفتگو با فوتبال بوشهر می گوید: شک نداشته باشید با ادامه این وضعیت امتیاز تیم فروخته خواهد شد. از بس فریاد زدیم و گفتیم خسته شدیم دیگر راهی نمانده، در فصل گذشته باهر زحمتی بود هزینه های تیم را شخصاً تهیه کردم اما تا کی می توانم از حق زن و بچه ام بگذرم باور کنید کارمان به فروش زمین و ماشین هم کشید اما تا کی!؟ خدا را خوش نمی آید به اندازه کافی از حق زن و بچه ام گذشته ام اما انگار در گناوه کسی دلش به حال هواداران ما که به عشق پرسپولیس زندگی می کنند،نمی سوزد.
سرمربی قرمزهای گناوه از پیشنهادات مبنی بر امتیاز تیم خبر داد و گفت : از تهران و دو شهرستان شمالی خریداران دست به نقدی اعلام آمادگی کرده اند. اما به احترام بزرگان و پیشکسوتان و هواداران تیم تا کنون دست نگه داشته و جوابی نداده ام اما هفته آینده به بهترین پیشنهاد جواب خواهم داد چرا که بابت فصل گذشته به بچه ها بدهکاریم و آنها هر روز پیگیر مطالباتی هستند.
مهدی هدایت جو در برنامه نشان به نکته ای اشاره کرد که جای تأمل دارد! شهر پررونق گناوه و یکی از مهمترین بنادر استان، با آن همه درآمد نمی تواند یک تیم را درلیگ دو حمایت کند!؟ گناه جوان گناوه ای چیست که فصل آتی از دیدن بازی های پرسپولیس محروم می شود آنهم بدلیل نبود بودجه ای در حد ۴۰۰ میلیون تومان!! (قیمت یک بازیکن معمولی در لیگ برتر) فروش امتیاز پرسپولیس و عدم حضور آنها در فصل آتی لیگ دو،نفسهای به شماره افتاده فوتبال را در استان به انتها می رساند و این خبر خوبی نیست!
تا دیر نشده فکری بکنید که فردا دیر است!

منبع : فوتبال بوشهر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *