امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گردهمایی بزرگ حامیان روحانی در گناوه

 

گناوه آنلاین، الیاس احمد حسینی – روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه ، میدان مرکزی و مسجد جامع گناوه شاهد حضور گسترده و پر شور حامیان دکتر روحانی بود.

به گزارش گناوه آنلاین این مراسم که با مدیریت ستاد مرکزی وی در گناوه برگزار شد، با استقبال اقشار مختلف مردم روبرو شد. در این مراسم که دانشجویان و بازاریان دوش بدوش هم قرار گرفته بودند با شعارهایی در حمایت از دکتر روحانی همراه بود. جوانان با سرودن یار دبستانی و شعارهای “روحانی روحانی حمایتت می کنیم”  “درود بر خاتمی سلام بر هاشمی” و ” گناوه یک کلام روحانی وسلام” به ابراز احساسات پرداختند.

با شروع برنامه در ساعت ۷ غروب آنچه که به وضوح مشاهده می شد حضور، استقبال و کمک و خدمات رسانی بازاریان گناوه بود. طی دقایق اولیه روبان های بنفش و دستبند از طرف بازاریان بر سردر ستاد نصب شد و جوانان با پخش شیرینی، شربت و بستنی از مردم پذیرایی می کردند.در این تجمع انتخاباتی به جرات می توان گفت بازاریان گناوه ابتکار عمل در خدمت رسانی و رفع کمبود های ستاد بدست گرفته بودند. با توجه به وضعیت چند روز گذشته در اردوگاه اصلاح طلبان و نبود آمادگی ستادهای روحانی، با نهایی شدن گزینه دکتر روحانی از طرف اصلاح طلبان و اعلام حمایت رسمی سید محمد خاتمی و هاشمی از وی بنا گاه جنب و جوش در ستاد روحانی شدت گرفت. به جرات می توان گفت تمامی امکانات تبلیغاتی ستاد در گناوه توسط مردم و بخصوص بازاریان تامین شد. در اولین مرحله بنر روحانی در کنار خاتمی و هاشمی با شعار ” تدبیر هاشمی، امید خاتمی و قاطعیت روحانی” در میدان مرکزی گناوه بالا رفت که با ابراز احساسات شدید مردم نسبت به این شخصیت های مذهبی و ملی  نشان از محبوبیت آنان در بین مردم داشت. اگر چه این عکس ساعات زیادی پابرجا  نبود چرا که بنا به دستور مقامات مسئول به زیر کشیده شد. اما این آغاز کار بود، در همان ساعات اولیه به  طور خود جوش اطلاعیه ها و بیانیه های متعددی در حمایت از دکتر روحانی به همراه عکس و پوستر هایی با رنگ بنفش و کلید تدبیر به ستاد سرازیر شد.

پوسترهایی با شعار “اصلاحات زنده است”  به همراه تصاویری از خاتمی ، هاشمی، عارف و روحانی در بین مردم توزیع شد.

ادامه مراسم با سخنرانی حجت السلام رزمجو در مسجد جامع همراه بود .وی با اشاره به سوابق و علایق مردم ایران به اسلام و میهن خویش، انقلاب اسلامی ۵۷ را سرآغاز فصلی نو در تاریخ ایران دانست. رزمجو با اشاره به اتفاقات تلخ و شیرین طی سالیان اخیر از مردم خواست که با شور و علاقه با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای از تمامی دستاوردها  که حاصل جانفشانی های خود، شهیدان و آزادگانی  است که اکنون در میان نیستند حمایت و پاسداری نمایند. وی با یادآوری وضعیت  سیاسی و اقتصادی داخلی و روابط خارجی طی ۸ سال گذشته خواهان اتحاد و یکپارچگی مردم جهت خروج از این بن بست شدند. رزمجو با تشکر از دکتر عارف نسبت به  کار عقلانی، اخلاقی و نیکویی که در حمایت و ادامه تفکر اصلاحات انجام دادند و همچنین حمایت بزرگانی چون خاتمی و هاشمی  از مردم خواست که با رای به دکتر حسن روحانی مهر پایانی بر این همه نابسامانی بگذارند. رزمی سپس با حضور در ستاد روحانی در میدان مرکزی گناوه با استقبال مردم مواجه شد. این مراسم تا پایان وقت قانونی ادامه داشت.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ع-دریا

    سلام برادر الیاس، مهم این بود که بار دیگر ما دور هم جمع شدیم و دمی نسیم آزادی را احساس کردیم…. به امید موفقیت

    پاسخ
    1. بهمنياري

      بادرودبیکران خدمت تمائ دوستان عزیز وگرامی انصافا امشب شادترین شبه من تواین هشت سأله اخیره واقعا این چندروز همه بچه ها خود جوش سنگ تمام گذاشتن و باهمکاری همه دوستان و تفکر و درایت همه مردم کشور بار دیگر شاهد شکوفایی اصلاحات وتدبیر و حکمرانی عقلانیت بودند به راستی عجب طعمیه طعم خوش بیروزی /به امیدآزادی همه زندانیان عقیدتی وسیاسی درتمام کشور خصوصا گاندی و ماندلای ایران بزرگ! أمین

      پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *