امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سپاهان هم مدعی است

در ادامه مسابقات فوتبال نوجوانان گناوه لنگر بعد از یک روز استراحت به دیدار سپاهان رفت .نماینده مال قائد حالا رفته رفته تحلیل می رود این تیم در مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشت .این دیدار در پایان با نتیجه هشت بر یک به سود سپاهان به اتمام رسید. سپاهانی ها که بر روی نیمکت خود اسکندر طاهری را قرار داده اند از همان ابتدا قفل دروازه لنگر را باز کردند حیدر حسنی در این دیدار سه گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن این دیدار باشد و دیگر گلهای سپاهان را احمد غلامی ، علی لیسی ، حجت حسنی ، غلامحسین احمدی زاده و رضا جوریز به ثمر رساندند و تنها گل لنگر را هم اشکان اژدری شولی به ثمر رساند.

در بین دو نیمه داوران برای دقایقی بازی را به تعویق انداختند تا لنگر بتواند تعویض های اجباری خود را انجام دهد بیشتر بازیکنان لنگر به دلیل ضعف بدنی توان بازی برای حتی یک نیمه را  هم ندارند ضمن اینکه یکی از بازیکنان این تیم در همان دقایق نخست بازی تعویض شد.

در نیمکت سپاهان هم مربیان این تیم آرام و قرار نداشتند طاهری و ناصری پوران در پاره ای از زمان بازی با هم فریادهای خود را بر سر بازیکنان می کشیدند.طاهری از عملکرد تیم خود رضایت نداشت.

اشکان-اژدری-شولی سپاهان-- طاهری حجت-حسینی-3 علی-لیسی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. یار سبز

    والله نمی دونم چی بگم ولی فکر می کنم در حق فوتبال یک شهرستان داره ظلم میشه که افراد برای اثباط خود سعی میکنند از چهار روستایی ۸ بازیکن از امام حسن ۲ بازیکن و از بندر ریگ ……………بازیکن می آورند بلکه قهرمان بشند و آخرشم می شه نتیجه جوانان پارسال.
    امیدوارم کسی باشه به این افراد بگه هدف از برگذاری این بازیها چیست،و اگر افرادی هم از نظر مادی کمک این باشگاهها میکند بدلیل این است که برای جوانان گناوه خرج بشه نه برای تخلیه عقده های شخصی.
    امیدوارم با نگارش این مطلب به شخص یا اشخاصی اهانت نشده باشد.

    پاسخ
  2. سباهاني

    ببخشید چرا شما فقط زورتان به سباهان میاد به نظرم فوتبال حرفه ای است وهر کسی حق داره از هر جای ایران بازیکن بیاره وشما زیاددلتون به فوتبال گناوه نسوزه شما چشم ندارین که یه تیمی توگناوه خوب باشه واگر کسی به ماکمک میکنه دلش میخاد به فوتبال گناوه کمک کنه نه برای مربیانی که فقط مشغول بچه بازی هستند وهیچ برنامه ای برای بازی داشته باشند وشما که زیاد دلت میسوزه ببین تیمهای بایه گناوه کجا هستند جوانان برسبولیس بانوجوانانش تیم موج نوجوانانش بس این حرفا رانزن بیا با هم به تیم های گناوه ای کمک کنیم وما از تیم های بوشهر وبرازجان هیچی کم ندنریم کا در تیمهی جوانان یک بازیکن تیم ملی داشته باشیم برو تو سایت هیت فوتبال استان ببین بازیکنی از تیم های گناوه ای هست ارزوی فکر کردن بهتر تا انتقاد

    پاسخ
  3. مجید

    سپاهان
    بازیکنان روستای چهارروستایی کجا بازی کنند؟
    مگه چهارروستایی جز روستاهای گناوه نیست پس بجای اینکه بگوئید سپاهان مربی دارد به همین خاطر داره بهتر بازی میکنه فقط دنبال حاشیه هستید. سپاهان با اسکندر طاهری مربی بزرگ فوتبال گناوه داره اصولی کار میکنه و میبره ولی تیمهای دیگر بازیکن خوب دارن ولی مربی ندارند!

    پاسخ
  4. هوادار

    عکس ………
    آدم را یاد فیلم کینگ کونگ میندازه یک کینک کونگ نر که داره سر توله هاش جیغ میکشه.
    خضری نری بگی متوجه نشدیم منظورت از این عکس چه بود هه هه هه هه هه هه

    پاسخ
  5. هوادار

    ضمنا در جواب سپاهانی تو که مربیان دیگر را متهم به فساد اخلاقی میکنی و از خدا شرم نداری میشه بگی …… و …… کجای اخلاق ایستاده اند؟ و حتی خود ……..؟
    حوادث پارسال را هنوز فراموش نکرده ایم …… سگش شرف دارد به لگد زدن و جفتک زدن با داور

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *