امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس با شکست موج اعلام وجود کرد

مسابقات نوجوانان گناوه برای پرسپولیس از دیروز آغاز شد .حضور این تیم  در مسابقات نونهالان کشور باعث شد تا هیات فوتبال گناوه به سرخها استراحت دهد .و اما این تیم در اولین بازی خود به لطف درخشش ستاره نونهالان خود امیر حسین موسایی با نتیجه ۵ بر ۲ موج را مغلوب کرد.

 در نیمه نخست شوت سرکش امیر حسین موسایی از میانه میدان نواخته شد و سقف دروازه موج را فرو ریخت دقایقی بعد از این گل سجاد ابراهیمی ضربه کرنر را به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی این پایان کار در نیمه نخست نبود گلهای سید مصطفی امام حسنی و امیر حسین موسایی نتیجه را به سود پرسپولیس کرد.

در نیمه دوم باز هم امیر حسین موسایی بود که پرسپولیس را به گل رساند شوتهای از راه دور این بازیکن که هر دو از ضربات آزاد و از فواصل ۳۵ متری نواخته شده بود کم کاری خط حمله پرسپولیس را جبران کرد تا خنده بر لبان عارف خدری مربی این تیم هویدا شود. گل امیر حسن پور برای موج در وقت اضافی هم باری از مشکلات موج را بر نداشت.

گر چه موسایی بار پرسپولیس را به دوش کشید ولی رضا خدری و سید مصطفی امام حسنی هم روز بسیار خوبی داشتند .در موج هم سجاد ابراهیمی برای تغییر نتیجه زحمات زیادی کشید اما تیرش به سنگ خورد.

در حاشیه:

باقر اسدی زاده از نوع قضاوت اصغر احمدی شاکی بود و اعتراض های خود را تا جایی ادامه داد که احمدی دستور به اخراج اسدی زاده داد.

پرسپولیس امیر-حسین-موسایی اصغر-احمدی پرسپولیس-موج رضا-خدری سید-مصطفی-امام-حسنی موسوی-خدری موج-پرسپولیس محمد-مژده کمالی-خدری عارف-خدری شریداوی

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *