امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پینگ پنگ و روزهای تحول

یاران سبز : لیگ پینگ پنگ گناوه سومین هفته خود را هم پشت سر گذاشت مسابقاتی که همچنان با پیشتازی داروخانه دامپزشکی همراه است . در هفته سوم بازیکنان جوان داروخانه دامپزشکی که با سه پیروزی متوالی همچنان در صدر این مسابقات قرار دارند از روی سکو این هفته را دنبال کردند. تیم البرز متشکل از بهادر قائدی ، ابراهیم شعبانی و علیرضا قائدی در این هفته پیروزی حساسی را در مقابل محمد یوسف زاده ، عباس دهدشتی و نصراله علیپوربه دست آورد تا همچنان تعقیب کننده جدی صدرنشین باشد.

و اما حساسترین دیدار هفته سوم را دو تیم البرز و امیرکبیر انجام دادند .امیر کبیر ابتدا با درخشش عباس دهدشتی و نصراله پورعلی که به ترتیب علیرضا قائدی و ابراهیم شعبانی را را مغلوب کردند پیش افتاد ولی پیروزی بهادر قائدی در مقابل محمد یوسف زاده رقابت دو تیم را حساس کرد. در رقابت دو نفره هم برد با امیر کبیر بود نصراله علیپور و یوسف زاده گر چه گیم اول را واگزار کردند ولی در ادامه موفق به شکست پدر و پسر یعنی قائدی ها شدند. با اتمام این بازی و در حالی که همه منتظر پیروزی امیر کبیر بودند بهادر قائدی در دیداری سرنوشت ساز نصراله علیپور را سه بر دو مغلوب کرد با این پیروزی بازی دو تیم به دیدار ششم کشید در ششمین دیدار هم پیروزی از آن البرز شد ، محمد یوسف زاده نتوانست علیرضا قائدی را مغلوب کند تا دو تیم به دیدار پایانی برسند. در دیدار هفتم ابراهیم شعبانی با استفاده از تجربه خود موفق به شکست عباس دهدشتی شد تا امتیاز این دیدار به حساب البرز نوشته شود.

دیدار طاها شیر و یاران حیاتی هم ۴ بر ۲ به سود طاها شیر به اتمام رسید. یکی از دیدارهای حساس این دو تیم را هم برادران دشتی زاده در مقابل هم رقم زدند بهزاد و ارژنگ دشتی زاده دیداری تماشایی را انجام دادند که بهزاد با تجربه تر از ارژنگ نشان داد و در پایان هم پیروزی را به دست آورد.دیدار دونفره های این دو تیم هم زیبایی خاص خود را داشت عبداله علیپور و محمد رضا خدری از طاها شیر حریف ارژنگ دشتی زاده و شهاب امیری از یاران  نشدند ، دو بازیکن جوان یاران هماهنگ تر از حریف خود نشان دادند و پیروزی را هم بنام خود نوشتند.

در حاشیه:

کمبود مربی از عوامل مهم و کلیدی در عدم پیشرفت پینگ پنگ بازان گناوه ای است .بازیکنانی که اکثرا جوان هستند و مستعد .

اسکندر احمدی تمام تلاش خود را برای احیای پینگ پنگ گناوه به کار بسته است احمدی از برگزاری کلاس مربیگری در مهر ماه امسال هم خبر داد . احمدی امیدوار است با برگزاری این کلاس تابلوی توقف بر سر در این رشته ورزشی هم برداشته شود.

پیشنهاد می کنم سری به این سالن بزنید .یاران لسکنذ-احمدی امیرکبیر دامپزشکی البرز ارژنگ-دشتی-زاده علیرضا-قائدی عباس-دهدشتی بهزاد-دشتی-زاده امیری-دشتی-زاده عبداله-علیپور

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *