امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رزمی ، سبک کیک بوکسینگ w.k.a ، عربزاده عنوان دار شد و مسافر

یاران سبز: رزمی هم با خبرهایش در سبک های مختلف آمده است ، با انجام مسابقات کشوری سبک کیک بوکسینگ w.k.a   پای یکی از ورزشکاران گناوه هم به مسابقات هلند باز شد.امیر حسین عربزاده در وزن ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان خوش درخشید وعنوان نخست را به دست آورده است. عربزاده سال آینده برای حضور در مسابقات جهانی سبک به هلند خواهد رفت .

نعمت اله احسان پور مسئول سبک w.k.a گناوه در این مسابقات سرپرستی تیم گناوه را به عهده داشت ، احسان پور از کیفیت مسابقات اظهار رضایت کرد و بیان داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات ما در استان برای برگزاری مسابقات، داوری است ولی خوشبختانه قضاوت ها در مسابقات کشوری عالی بود و همین موضوع باعث شد که تیمها به حاشیه نروند و نتیجه برای ما هم بسیار خوب بود .احسان پور از همکاری خوب ورزشکاران گناوه ای در این مسابقات قدردانی کرد.

در حاشیه:

چند ورزشکار گناوه ای در قالب تیم شیراز هم در مسابقات کشوری حضور داشتند که صادق عبدالهی هم کوچ آنها را به عهده داشت .علی خدری یکی از رزمی کاران گناوه در وزن ۶۰ کیلو گرم سوم شد ولی به احتمال زیاد امسال به مسابقات ایتالیا برود .خدری زیر نظر غفاری مسئول این سبک تمرین می کند .احسان-پور نعمت-اله-احسان-پور

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *