امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شورا اولین تغییر را در شهرداری گناوه انجام داد

یاران سبز : شورای شهر گناوه در  اولین نشست رسمی خود رئیس ، نایب رئیس ، خزانه دار و منشی اول و دوم را انتخاب کرد. در رای گیری انجام شده نادر پهلوان زاده که تنها گزینه ریاست شورا بود با ۹ رای به عنوان رئیس شورا انتخاب گردید. علی اکبر خرم آبادی هم با ۹ رای عنوان نائب رئیسی را به دست آورد ، خزانه هم به دست خشایار خدری سپرده شد ، خدری هم ۹ رای به دست آورد و زهرا عربزاده با همین تعداد رای منشی اول شورا و خسرو حسینی هم با ۹ رای منشی دوم شورا  شد  و اما با پایان این رای گیری و در اولین اقدام شورا سرپرست جدید شهرداری را انتخاب کرد . شورا برای سرپرستی دو گزینه را روی میز داشت ؛ محمد رضا حسینی و علی دشتی که در پایان رای گیری بالاخره عدد ۹ از صندوق بیرون نیامد و علی دشتی با ۷ رای به عنوان سرپرست انتخاب گردید. نادر پهلوان زاده در این زمینه گفت: با شناختی که از آقای علی دشتی داشتیم ایشان را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردیم .

انتخاب علی دشتی واکنشهای متفاوتی را در سطح شهر به وجود آورده است و گروه های متفاوت به دنبال دلایل قانع کننده برای این انتخاب می باشند.

شورای شهر برای انتخاب شهردار هم روی میز خود سه گزینه نهایی را قرار داده است که شانس محمد رضا عربزاده بیشتر از دو گزینه دیگر نشان می دهد .ماشاله احمدی هم در لیست نهایی شورا برای نشستن بر کرسی شهردار می باشد ؛ بعد از این دو نگاه ها به سوی باستین می باشد .علی-دشتی

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. عادل

    سلام سبزه مرتضی (آخه نه شیخی نه سید نه هم رییس)
    امیدوارم حال خود وتلفنت که هیچ وقت جواب نمیدهی خوب باشد

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *