امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ اول فوتبال استان ، خیز سپاهان خورموج ، شاهین آب پخش دور از دسترس

یاران سبز : هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال استان با دو دیدار آغاز شد. در خورموج و در روزی که امید گناوه تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب سپاهان خورموج شد . شاهین آب پخش هم   با ۴ گل توحید پاس بوالخیر را در هم کوبید تا صدرنشین بلامنازه مسابقات باشد.

در ورزشگاه تختی برازجان ، شاهین آب پخش  در همان دقایق اولیه با گل مصیب دشتی از حریف خود پیشی گرفت .این گل تاثیر روانی خود را هم بر میهمان گذاشت تا اکثر بازیکنان این تیم در حد و اندازه خود ظاهر نشوند و در این میان تنها عقیل عاشوری بود که در جناح راست بوالخیر برتر از دیگران بود. میزبان در نیمه نحست با گل آیت کیانی فاصله را بیشتر کرد . در نیمه دوم شاهین از ناهماهنگی حریف سود برد و با دو گل محمد دهقانی و رضا رضایی به یک پیروزی پر گل دست یافت.

در شاهین مصیب دشتی و محمد دهقان پر فروغ نشان دادند. دهقان یکی از برترینهای مسابقات تا این هفته بوده است.توحید-پاس-بوالخیر

در خورموج هم شاگردان امیری به سه امتیاز با ارزش دست یافتند. سپاهان خورموج در روزی که فروغ خوبی نداشت ۲ بر یک امید گناوه را مغلوب کرد. گلی که علی رضایی در همان دقایق اولیه وارد دروازه امید کرد باعث شد تا سپاهانی ها هم از همان ابتدا در فکر حفظ نتیجه باشند.در نیمه دوم شاگردان حسین عبدالهی برای رسیدن به گل بی تابی کردند ولی این بهنام علیپور بود که سپاهان را به گل رساند . گناوه ای ها برای جبران دقایق پایانی را با حملات بیشتری ادامه دادند و بالاخره توسط قاسم لیراوی در دقیقه ۹۰ به گل رسیدند ولی وقت کافی برای فرار از شکست وجود نداشت و سه امتیاز این دیدار به نام سپاهان خورموج نوشته شد.امید-گناوه

در سپاهان بهنام علیپور نک حمله جوان و گلزن خورموجی ها و مجتبی محبوبی مدافع این تیم برتر از دیگران بودند .هادی مشایخ هم برای امید تمام عیار نشان داد.

امیری سرمربی سپاهان در پایان بازی گفت: چون در دقایق اولیه به گل رسیدیم برنامه های خود را تغییر دادیم و به ضد حمله روی آوردیم که فرصت های زیادی هم برایمان به وجود آمد.

حسین عبدالهی سرمربی امید هم این شکست را حق تیم خود ندانست و گفت: مصدومیت و غیبت چند بازیکن به ما لطمه زد ولی با این وجود در جریان بازی هم برتر از حریف بودیم و تنها برای گلزنی مشکل داشتیم.

در حاشیه:

مصدومیت محمد کنعانی گلزن اول امید و امید احمدی بازیکن دونده خط حمله این تیم قدرت خط حمله امید را کاهش داده بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *