امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در لیگ دو کشور هم پرسپولیس شکست هم زلکی

یاران سبز : پرسپولیس گناوه در سومین دیدار خود در ورزشگاه شهید سراجی گناوه یک بر صفر مغلوب نفت امیدیه شد . این یدار در چار چوب مسابقات لیگ دو کشور برگزار شد.

در این دیدار پرسپولیس در همان دقایق اولیه با بدشانسی روبرو شد ، مصدومیت زود هنگام علی عبیدآوی و به دنبال آن مصدومین صیاد غریب وند باعث شد تا دو تغییر ناخواسته در تیم پرسپولیس به وجود بیاید .خروج عباس خضری در نیمه نخست که بنظر می رسید این بازیکن هم به دلیل مصدومین تعویض شد کار پرسپولیس را سخت کرد . این تیم در گلزنی هم بد شانس بود و در نیمه نخست ضربه آزاد کامران موسی زاده به تیرک عمودی برخورد کرد و حریف هم در اولین حمله خود به گل رسید.

 در نیمه دوم و در حالی که هر سه تعویض نادر جعفری منفرد سرمربی پرسپولیس گناوه انجام شده بود برخورد مدافع حریف و زلکی  شکستگی پای زلکی را به دنبال داشت تا پرسپولیس دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر سپری کند. در نیمه دوم درگیری به اوج خود رسید و بیشتر زمان بازی با درگیری های متعدد سپری شد به شکلی که دو تیم نتوانستند فوتبال خوبی را انجام دهند. پرسپولیس در دقایق پایانی با استفاده از توپ های ارسالی بر دروازه حریف فشار وارد کرد که در مهمترین صحنه ابتدا محمد رضا بهروزی توپ را به تیرک دروازه کوبید و در لحظات پایانی مدافع پرسپولیس دروازه را کج دید تا در اولین بازی خانگی پرسپولیس اولین شکست را هم تجربه کند.

در حاشیه:

جایگاه ویژه پذیرای مهمانان زیادی بود ابتدا نادر پهلوان زاده رئیس شورای شهر ، سلیمان نظامپور عضو شورای شهر گناوه و محمد رضا عربزاده شهردار گناوه در جایگاه ویژه نشستند و سپس محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان هم در جایگاه قرار گرفت. در دقایق پایانی حبیب منش فرماندار گناوه ، مردانی معاون سیاسی و مسعودنیا معاون عمرانی هم در ورزشگاه حاضر شدند.

 در بین دو نیمه محمد رنجفی رئیس هیات فوتبال استان ، عربزاده شهردار گناوه ، نادر پهلوان زاده رئیس شورای گناوه و سلیمان نظام پور و منوچهر امیری رئیس هیات فوتبال گناوه به رختکن پرسپولیس رفتند و نجفی دقایقی با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد.

یکی از پربرخوردترین بازیهای لیگ دو باعث مصدومیت پنج بازیکن شد که چهار تا سهم پرسپولیس بود .در این میان شکستگی پای علیرضا زلکی بدتر از همه بود.

درگیری بازیکنان در چند نوبت نشان از حساسیت این بازی داشت.

عبدالعزیز افتخاری خبرنگار کهنه کار گناوه  و امراله آزرکشت تهیه کننده برنامه نشان در میان تماشاگران نشسته بودند که دلیل آن هم خرابی جایگاه ویژه بود ؛ در این میان تعدادی در جایگاه ویژه با کیک و نوشابه از خود پذیرایی کردند.

پرسپولیس.گناوه پرسپولیس-گناوه نفت-امیدیه علی-زلکی کامرا-موسی-زاده عبیدآوی عباس-خضری سید-یامین-موسوی محمد-رضا-بهروزی رضا-نظرزاده احمدی پرسپولیس.نفت سکوهای-ویژه جعفری-منفرد نجفی-در-رختکن-پرسپولیس نادر-جعفری-منفرد

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. دره گپ

    یک سوال:
    خدا وکیلی آقای نجفی اگر فوتبالی بود بین دو نیمه می رفت تو رختکن پرسپولیس؟
    یعنی این آدم نمیدونه مربی هر تیم فقط ۱۵ دقیقه زمان داره تا تیمش رو در بین دو نیمه توجیه تاکتیکی بکنه ؟! و ۱۵ دقیقه خودش چی هست که دقایقیش رو هم این آقا تلف بکنه.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *