امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شریفی مربی تیم ملی نونهالان : تیم ملی جایگاه بهترین هاست و متعلق به کل کشور است

یاران سبز : حیدر شریفی مربی تیم ملی نونهالان کشور برای بازدید از امکانات ورزشی گناوه و به منظور انجام یک بازی دوستانه به گناوه سفر کرد.

شریفی-مربی-تیم-ملی-نونهالانشریفی هدف خود را از این سفر شراکت همه کشور در تیم ملی نونهالان و کشف استعدادها دانست و گفت : ما یک تیم پایه ۱۴ نفره داریم و با سفر به تمامی نقاط کشور قصد داریم تمامی استعدادها را جذب کنیم . تیم ملی جایگاه بهترین هاست و متعلق به کل کشور است . ما می توانستیم در تهران یک تیم تشکیل بدهیم ولی در همه استانها مخصوصا استانهای محروم بدنبال بازیکن هستیم .مربی تیم ملی فوتبال نونهالان بیان داشت : در حال حاضر کاپیتان ما از سیستان و بلوچستان است و این موضوع نشان می دهد ما تا چه اندازه پی گیر یک تیم ملی به تمام معنی هستیم و دوست داریم تاکتیک ها و حرکات فوتبال را به صورت علمی در همین تیمهای پایه کار کنیم تا فوتبال کشور بتواند در سالهای آینده از این ذخیره استفاده مطلوب را ببرد .مربی تیم ملی در ادامه اظهارداشت : در بعضی از پستهای کلیدی ما در فوتبال اولمان هم دچار مشکل هستیم ، ما بر آنیم تا با کشف استعدادها این نقیصه را رفع کنیم .شریفی با بیان اینکه در هر نقطه از کشور فوتبالیستهای با قابلیت های متفاوتی وجود دارد ، گفت : وقتی ما به دنبال بازیکنان تکنیکی هستیم باید بیشتر در جنوب به دنبال آن باشیم و در هر نقطه از کشور فوتبالیستهایی با قابلیتهای متفاوت وجود دارد که می تواند آینده تیم ملی و فوتبال ما را رقم بزند.

حیدر شرفی در پایان اظهار داشت : ثمر این تیم که ترکیبی از قومهای متفاوت در ایران است در مسابقات قهرمانی آسیا دیده خواهد شد . در مسابقات آسیایی تیمهای استرالیا ، کره جنوبی و شمالی ، عربستان ، تایلند ، عراق ، تیمور شرقی و ایران که از گروه های خود صعود کرده اند شرکت دارند.

وقتی عنوان می شود تیمی را در ایران خواهیم ساخت که تمام قومیتها با آن همراه باشند ، ناخودآگاه مرد فقید و جاودان فوتبال  پرویز دهداری در ذهنها یادش به خیر می شود.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. امید

    ایشان به دعوت از باشگاه امید اومده بود نه برای بازدید امکانات گناوه لطفا معکوس ننویسید

    پاسخ
  2. مهدی محمدی

    من بازیکن تیم نونهالان پاس هستم ما قهرمان استان شدیم ولی آقای رمضانی مدیر عامل باشگاه پاس مارا به انتخابی تیم ملی نمیبرد خواهش میکنم پیگیری کنید….

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *