امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آغاز نیم فصل دوم لیگ بزرگسالان استان،فجر بوشهر و پرسپولیس دیلم بر روی نوار ناکامی

یاران سبز: نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان استان با دیدار پویا دیلم و فجر بوشهر آغاز شد. پویا  در خانه موفق تر از حریف عمل کرد و  ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.  پرسپولیس دیلم هم در اهرم میهمان شاهین باغک بود دیداری که با تمام کش و قوس هایش یک گل در دقایق پایانی داشت که این گل سهم شاهین شد تا باغکی ها اولین سه امتیاز را در نیم فصل دوم به دست آورند.

پرسپولیس.شاهین

در دیلم ، پویای این شهر نیمه نخست را با برتری آغاز کرد و با گل عبدالساده راشدیانی  از میهمان پیش افتاد. با آغاز نیمه دوم فجر برای جبران گل خورده حملات خود را طراحی کرد ولی این پویا بود که به گل دوم هم با ضربه عارف سعدی دست یافت ، در ثانیه های پایانی سعید سرادار یکی از گلهای میزبان را پاسخ داد اما زمان برای تغییر در نتیجه نهایی وجود نداشت.

در پویا خضیر ساعدی هم در دفاع عملکرد خوبی داشت و هم انتقال دهنده خوبی برای آغاز حملات پویا بود تا یکی از بهترینهای میدان باشد.روز خوب علی موسوی بختیاری در خط دفاعی فجر هم در این دیدار رقم خورد بختیاری در چند نوبت مانع ورود توپ به دروازه فجر شد.عباس-پذیره

پذیره سرمربی پویا در پایان این دیدار گفت: مسلط عمل کردیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.خوش-سیما

عباس خوش سیما سرمربی فجر که از عملکرد بازیکنان خود رضایت داشت گفت : روز خوبی را در فوتبال و داوری داشتیم و طبق معمول فرصتهای زیادی را از دست دادیم و از معدود بازیهایی بود که از بازیکنانم رضایت کامل داشتم.

پرسپولیس دیلم همچنان بر روی نوار ناکامی است .این تیم نیم فصل دوم را هم با شکست آغاز کرد .در ورزشگاه شهدای اهرم ، شاهین باغک و  پور حیدر نیمه نخست را بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم دروازه ها تا دقایق پایانی بسته نگه داشته شد ولی بازی خوب حسن یزدانی پناه در جناح چپ شاهین و مصدومیت سیامک عزیززاده موثرترین بازیکن پرسپولیس دیلم این فرصت را برای شاهین به وجود آورد تا با گل عباس صفری این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برساند .

سروش آل محمود در دورن دروازه پرسپولیس  و رضا اکبری مدافع این تیم بعد از غیبتی طولانی بازی خوبی انجام دادند.خوشزاد

علی خوشزاد سرمربی پرسپولیس در مدت کوتاهی تاثیر خود را بر سرخ های دیلمی گذاشته است .این تیم فوتبال بهتری را نسبت به بازی های گذشته انجام داد.

پورحیدر سرمربی شاهین هم در پایان بازی گفت : با سه فروارد بازی کردیم ولی همچنان مشکل گلزنی داریم که به مرور حل خواهد شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *