امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در امیدهای گناوه ، انگیزه های پاس شکست امید را رقم زد، پرسپولیس به سادگی از سایپا گذشت+تصویر

یاران سبز: دو دیدار مسابقات فوتبال امیدهای گناوه را به روزهای پایانی نزدیک کرد. پاس یکی از مدعیان جدی این دوره در دیداری حساس امید را ۲ بر صفر مغلوب کرد تا همچنان صدرنشین مسابقات باشد. پرسپولیس دیگر مدعی مسابقات باز هم با درخشش حسن خادمی به  پیروزی رسید . این تیم ۵ بر صفر سایپا را در هم کوبید تا سایه به سایه صدرنشین به حرکت خود ادامه دهد.

در دیدار نخست ، پاس و امید  به دیدار هم رفتند ، در نیمه نخست گر چه ضربه سر محمود احمدی کاپیتان پاس راهی به دروازه نیافت ولی حرکت پا به توپ عباس ملک محمدی که از زمین خودی آغاز شده بود و فضاسازی بازیکنان خط حمله این فرصت را به ملک محمدی داد تا در مصافی تک به تک سالمی دروازه بان امید را مغلوب کند و تنها گل نیمه نخست را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازیکنان امید برای جبران گل خورده در دفاع کم تعداد شدند که همین موضوع باعث شد تا پاس به چند فرصت مناسب دست یابد که بی دقتی صادق احمدی مانع رسیدن پاس به گل دوم شد اما سعید عربزاده که در دو صحنه پاس های بی عب و نقصی را به خط حمله رسانده بود اینبار خود قصد دروازه را کرد و گل دوم را هم به ثمر رساند. در این دیدار بازیکنان امید توسط خواجه پور و عباسی آغازگر حملاتی بودند که اکثرا به پشت محوطه جریمه ختم می شد.

در دومین دیدار هفته چهارم پرسپولیس به آسانی از سد سایپا ی بدون امتیاز گذشت. این تیم در نیمه نخست با گل علیرضا خدری پیش افتاد و سپس حسن خادمی بهترین گلزن پرسپولیس دومین گل این تیم را هم به ثمر رساند. در نیمه دوم خادمی دو بار دیگر موفق به گلزنی شد تا شمار گلهای پرسپولیس به عدد چهار برسد و محسن راده هم با گل خود پرگل ترین پیروزی سرخها را رقم زد.

 

عباس-ملک-محمدی صیادی

امیدهای-امید امیدهای-پاس غلامی.ابراهیمی خلفی.خرم-آبادی خواجه-پور دشتی-مکان ذعاب سالمی.ابراهیمی عباس-عباسی  کارگر

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *