امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

باشگاه های گناوه ، فرار پاس از سایپا ، شکست های متوالی سپاهان

یاران سبز :هفته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های گناوه هم به اتمام رسید . در دیدار نخست ایرانجون ۳ بر ۱ گل علی احمد زاده پیش افتاد  پاس ۲ بر ۱ از سد سایپا گذشت و وحدت برای حفظ صدرنشینی خود ۲ بر صفر سپاهان را مغلوب کرد.

ایرانجوان ۳ — شهباز ۱

شهباز در مقابل ایرانجوان خیلی زود پیش افتاد ولی گل علی احمدزاده سه بار پاسخ داده شد تا دومین شکست شهباز در هفته سوم رقم بخورد . گلهای ایرانجوان را در این دیدار سید امید موسوی ، اکبر شهابی و اصغز دهقان به ثمر رشساندند.

سید حسین موسوی سرپرست شهباز در پایان این دیدار گفت : وقتی داور به خودش اجازه می دهد به بازیکن توهین کند ورزش زیر سوال می رود ، آقای تعاون کردار اگر این ادبیات را در مقابل تیم شهباز تکرار کند عواقب بدی دارد ، ما از شکست ناراحت نیستیم و برایمان هم قابل تحمل است ولی بی احترامی به بازیکنانمان را هرگزتحمل نمی کنیم.

پاس

پاس ۲ — سایپا ۱

در دیدار نخست پاس در نیمه اول مزد برتری خود را با دو گل دریافت کرد. ابتدا محسن حیدری موفق به گلزنی شد و در ادامه ضربه آزاد مستقیم یونس لیراوی جای هیچ عکس العملی را به نظرپور نداد تا پاس پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم تعاول بازی زمانی به هم خورد که شاپور امیری کارت زرد دوم را به سالم قائدی نشان داد .با اخراج قائدی بازیکنان سایپا نبظ بازی را در دست گرفتند و با گلی که محمد عمادی هم به ثمر رساند انگیزه این تیم برای جبران دو چندان شد ولی دقایق باقی مانده بدون گل سپری شد تا پاس پیروز این دیدار باشد.

در حاشیه : شاپور امیری کارت زرد دوم را سختگیرانه به قائدی نشان داد و اما عکس العمل باریکنان پاس در مقابل این اخراج نشان از پختگی این تیم داشت شاید بتوان گفت این آسانترین کارت قرمزی بود که امیری در جریان یک باری نشان داد ؛ کارتی که هیچ اعتراضی را علی رغم مردود بودن در پی نداشت.

وحدت

سپاهان

وحدت ۲ — سپاهان صفر

در دومین دیدار وحدت به میدان رفت شاگرداتن عبدالرضا شیری که می دانستند در صورت مساوی صدر جدول را باید به پاس تقشیم کنند با اندیشه کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشتند و به سه امتیاز هم رسیدند. در نیمه نخست این دیدار میثم ملک زاده اولین گل را وارد دروازه سپاهان کرد . این بازیکن جوان در نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد تا سپاهان تنها تیم بدون امتیاز مسابقات باشد.

شاهین ۲ — استقلال ۱

شاهین و استقلال برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار پا به میدان گذاشتند .دو تیم در طول نود دقیقه فرصت های زیادی را برای رسیدن به گل داشتند که سهم استقلال در فرصت ها بیشتر بود ولی در گل زدن کمتر شد. در نیمه نخست شاهین با گل داریوش گرگی پیروز به رختکن رفت و نیمه دوم هم با گل برای شاهین آغاز شد که حسنی زننده گل این تیم بود ولی با رفتن به سوی دقایق پایانی استقلال حاکم میدان شد و و روی نقطه پنالتی یکی از گلهای شاهین را پاسخ داد این گل را ابراهیم غلامی به ثمر رساند. در استقلال سید محمد موسوی و در شاهین صادق عربزاده بهترین بودند.

عباس خضری در پایان این دیدار نسبت به استفاده از ۵ بازیکن فوتبال ساحلی برای شاهین اعتراض داشت ، خضری در این زمینه گفت : قرار بوده است تنها از سه بازیکن فوتبال ساحلی استفاده شود ولی حالا همه بازیکنان ساحلی در مسابقات حاضر هستند که این خلاف قانون است.

موج ۱ — برق ۱

موج و برق با مساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند . در نیمه نخست موج گر چه حاکم مطلق میدان بود ولی نتوانست کاری از پیش ببرد و دروازه دو تیم بسته نگه داشته شد. در نیمه دوم با اخراج اکبر عبدویی یکی از بهترینهای برق در این مسابقات کار برقی ها در ادامه سخت شد اما گل هادی ملک زاده شاگردان اصغر گزی را برای کسب سه امتیاز زنده کرد امیدی که با ضربه سید مهدی موسوی دیری نپایید و بازی متعادل شد. اما حادثه مهم این دیدار در دقایق پایانی رقم خورد جایی که برقی ها اعتقاد داشتند مدافع موج حرکت عابدی را با خطا متوقف کرده است و داور فریب را مد نظر داشت که این موضوع باعث شد تا دومین اخراجی برق هم عابدی باشد. این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید.

اصغر گزی مرد پر کار برق در پایان این دیدار گفت: سال گذشته اتفاقی افتاد که به جرات می توان گفت بی نظیر بود و همین آقای ملک زاده هم داور بود و با وجودی که باعث حذف ما شد قانون را پذیرفتیم و آن را به حساب اشتباهات داوری گذاشتیم ولی اتفاقی که امروز افتاد نشان از این داشت که این داور مشکل دارد یا بهتر بگویم با ما مشکل دارد ، چرا خطایی را که همه می بینند این داور نمی بیند ، من حس می کنم می بیند ولی چشمانش را می بندد.

سایپا

سایپا صفر — ایرانجوان صفر

آغاز هفته چهارم با مساوی دو تیم سایپا و ایرانجوان همراه شد . سایپا در روزی که برتر از ایرانجوان بود نتوانست نتیجه ای بهتر از مساوی به دست آورد .در این دیدار محمد حسن غلامی که بعد از سالها دوری از میادین بازگشت خوبی داشت و بهترین بازیکن سایپا بود و در ایرانجوان هم خرمی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

فریدونی مربی سایپا در پایان این دیدار گفت : همچنان در خط حمله با مشکل روبرو هستیم و این موضوع باعث شده است تا امتیازهای بساری ار از دست بدهیم.

صفایی.امیری خلیفه-قایدی خسرو-عیدی-زاده

وحدت.سپاهان فریدونی فاضلی سرداری.داوران

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. هوای سرد

    من نمیدونم مربی این تیم این نظر رو داده یا کس دیگه ای ولی از شما اقای خضری خواهش میکنم اگر دوست دارید مسابقات بزرگسالان رو پوشش بدهید و در حوزه ی خبرنگاری تیمهارا مورد نقدوبررسی قرار دهید لطف کنید به موقع سر بازیها تشریف بیاورید و خودتان نظر بدهید فکر کنم بهتر باشه … ولی در تیم ایرانجوان کرم غلامی مدافع اخر این تیم بهترین بود …

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *