امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

تمرین ایرانجوان خورموج بر روی آسفالت ، آستروتین : تیمها بدهکارند

یاران سبز : یکی از معدود تیمهایی که از زمان حضور خود در مسابقات کشوری عملکرد خوبی داشته است ایرانجوان خورموج می باشد . تیمی که فاکتورهای لازم برای صعود را دارد. در خورموج آخرین جلسه تمرین خورموجی ها بر روی آسفالت کنار چمن انجام شد تا هم چمن حسرت لگد خوردن را بخورد و هم بازیکنان نگاهی متحیر به چمن داشته باشند و البته برای حفظ سلامت خود تمرینی انجام دهند که تنها نامش تمرین بود. حامد-منفرد

حامد منفرد سرپرست ایرانجوان خورموج نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و عملکرد هیات فوتبال خورموج را زیر سوال برد و با بیان اینکه در این شرایط باید همه به ایرانجوان کمک کنند ، گفت: دور بودن رئیس هیات فوتبال خورموج از ورزش مهمترین عامل در چنین برخوردی هایی است . ایرانجوان تا اینجای کار بدون حاشیه به کار خود ادامه داده است ولی با بروز مشکلات نمیدانیم باید به فکر مبارزه با رقبا باشیم یا در فکر حل مشکلاتمان با هیات فوتبال خورموج.

حامد منفرد از جمله افرادی بود که حضور آستروتین را در فوتبال خورموج به فال نیک می گرفت.

آستروتین

ماجرا باعث شد تا به سراغ آستروتین رئیس هیات فوتبال خورموج برویم .رئیس هیات فوتبال خورموج می گوید : از زمانی که مسئولیت هیات فوتبال خورموج را به عهده گرفتم با مشکلات مالی روبرو بودم که آن هم دلایل مختلفی داشت . هیات قبل همیاری و سپرده تیم ها را هزینه کرده است و لیستی به ما داده که مشخص می کند هیات فوتبال ۷ میلیون تومان به عوامل و داوران و ناظران بدهکار است و همچنین از تیمهای ایرانجوان ، سپاهان و توحید پاس هم ۷ میلیون طلب دارد که یک میلیون و نه صد هزار تومان آن مربوط به ایرانجوان خورموج است . ما سه نامه به ایرانجوان نوشتیم و برای رفع مشکلات آنها را دعوت کردیم و حتی قبل از تمرین قبلی هم گفتیم اگر می خواهید تمرین کنید مسئول تیم بیاید تا صحبت کنیم ولی کسی نیامد و آنگاه بود که تصمیم گرفتیم مانند خودشان برخورد کنیم و درب چمن را بستیم . آستروتین در ادامه می گوید : هیات فوتبال هزینه دارد ، مخارج برق و آب دارد و باید تامین شود اما وقتی کسی پاسخگو نیست ما هم مجبور می شویم عکس العمل نشان دهیم .

آستروتین که از شرایط موجود ناراضی بود با این صحبت که معارفه هیات جدید در تاریخ ۷/۱۷ انجام گرفت و در تاریخ ۷/۲۱ هیات قبلی ۲ میلیون تومان بدن هماهنگی با هیات جدید و حتی رئیس اداره ورزش و جوانان از حساب هیات فوتبال خارج کرد ، ادامه داد : زمانی که هیات را دست گرفتم ۲۹۸ تومان یا به عبارتی دوهزار نه صد و هشتاد ریال در حساب بود .

آستروتین در پاسخ به این سوال که شما در اکثر مسابقات غایب هستید ، می گوید :   همیشه در استادیوم یکی از اعضای هیات هست و کارها را انجام می دهد و در مسابقات هم خود هستم.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *