امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار بوشهر:باید از ابراز سلیقه های فردی بپرهیزیم به جای مردم حرف نزنیم

یاران سبز: بالاخره حرف و حدیثها به پایان رسید و یوسفی بر کرسی فرمانداری گناوه نشست. یوسفی که در گذشته با عنوان معاون عمرانی فرمانداری گناوه تجربه گرانی از سومین شهر پرجمعیت استان داشت اینبار با عنوان فرماندار به گناوه آمد.
 

سالاریو اما با آغاز زمزمه حضور فرماندار جدید بعضی از افراد در قالب گروه های سیاسی مخالفت های جدی خود را با این انتصاب تحت عناوین مختلف  آغاز کردند و شاید بتوان صحبتهای سالاری را پاسخی به این مخالفتها دانست .سالاری که با جدیت تمام از فرماندار منتخب خود حمایت می کرد ، عنوان داشت :احزاب باید درفضای آرام وبه دور از تنش فعالیت کنند وتلاش داشته باشند تا قابلیت های خود را درعرصه های مختلف به مردم نشان دهند.در این مقطع زمانی ما نیازمند وحدت و همدلی هستیم و باید از ابراز سلیقه های فردی بپرهیزیم به جای مردم حرف نزنیم.

 یوسفی..

 عبدالنبی یوسفی فرماندار جدید گناوه حسن ختام این مراسم را انجام داد .یوسفی با بیان اینکه دوست دارم اندک آبرویی که در گذشته نزد مردم گناوه به دست آوردم حفظ کنم بیان داشت :برای من افتخار است که در این دولت بتوانم امانت دار خوبی باشم. فرماندار دولت تدبیر و امید  از حق برابری سیاسی مردم دفاع کرد و بر حق تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان تاکید نمود.  یوسفی در پایان گفت :امیدوارم با حمایت شما مردم خون گرم و ولایت مدار و مسئولان شهرستان بتوانیم از فرصت ها به نحو احسن برای ایجاد رفاه بهره ببریم وکاستی ها را به حداقل برسانیم.

حبیب-منش
فرماندار سابق گناوه هم در این مراسم با اشاره به عملکرد دوساله اش در این شهرستان گفت: باتلاش همکاران وحمایت های بی دریغ مردم در شهرستان گناوه طرح ها وپروژه های متعددی اجرا شد.
کرمی.یوسفی سالاری-.حیاتی سالاری... استقبال-از-یوسفیلیراوی گشتاسب شبانکاره خدریاحمدزاده یوسفی.حبیبی-منش مراسم-تکریم-و-معارفه-یوسفی محمد-رزمیلوح-تقدیر فرماندار-و-معاونین  یوسفیمراسم-معارفه سالاری.شجاع

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. بی ریا

    کسانی بودند که یک دست کت و شلوار ۲۵۰۰۰۰ تومانی خریدند فقط به حاطر همین مراسم و کسانی هم بودند که قایم میشدند تا تو عکس نیفتند که ار فضل خداوند محروم نمانند و خدمت مقدسشان شبهه ناک نشود .
    .
    قال الله تغالی : « هل یستوی الذین یعلمون و هم لا یعلمون»

    پاسخ
  2. ناشناس

    خدا آخر و عاقبت شهر گناوه بخیر کنه تا زمانی که مردم گناوه ساکتن و حرفی نمیزنند مسولین شهر ما باید از این ور اونور استان یا خارج از استان بیاند و برای ما تصمیم بگیرند

    پاسخ
  3. تدبیر و امید

    بی ریا
    احتمالا کت شلوتر ۲۵۰۰۰۰ تومانی بعد از این مراسم دیگه لازمشون نیست!!!!
    خدا خیرت بده بهشون بگی اگه زحمتی نیست بدن ما بپوشیم!!!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *