امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

لیگ فوتسال استان ، پیروزی استقلال خارک ، صدرنشینی پرسپولیس دیر

 

یاران سبز : مسابقات فوتسال بزرگسالان استان(جام پولک نقره ای) بعد از وقفه ای چهار هفته ای به دلیل ایام تعطیلات نوروز روز جمعه با انجام چهار مسابقه در سطح استان پیگیری شد و با نتایج بدست آمده جدول مسابقات دست خوش تغییراتی شد.

در شهر جم ، شهرداری این شهر میزبان تیم وحدت بردستان بود دیداری که با نتیجه ۴ -۲ به سود جم خاتمه یافت. جمی ها با کسب این سه امتیاز صعود یک پله ای را در جدول مسابقات داشتند .برای شهرداری در این بازی فرشید جعفری،اسحاق اعتماد،مثیب فکری و علی اخناء گلزنی کردند گلهای تیم وحدت بردستان هم توسط مهدی احمدی و داوود فخری به ثمر رسید.

وحدت که تا قبل از این دیدار در رده دوم جدول قرار داشت با توجه به این شکست سه پله نزول داشت.

در یکی دیگر از مسابقات هفته پنجم در کنگان تیم جنوب بنک در سالن امام خمینی شهر کنگان میزبان شهاب ریز بود ،  این مسابقه با تمام حواشی که داشت ۲ – ۲ مساوی به اتمام رسید ، در این بازی یوسف رحیمی و غلامعباس سماچی برای میزبان گلزنی کردند و گلهای تیم میهمان را هم مهدی حمیدنیا و داوود فخری به ثمر رساندند.
در این مسابقه که حاشیه های کمی هم نداشت بدلیل ورود تماشاگران به زمین مسابقه و درگیری داور در سه مرحله بازی را متوقف کرد . در اواخر مسابقه ضربه زدن بازیکن ریز به سینه دروازبان جنوب بنک باعث ورود تماشاگران به زمین مسابقه شد .
در پایان بازی مسئولان شهاب ریز مدعی بودند یکی از هواداران جنوب بنک اقدام به چاقو کشی کرده است .

در جزیره خارگ استقلال از تیم صدرنشین تابان بوشهر پذیرایی میکرد ، این بازی که قرار بود ساعت ۱۹:۰۰ برگزار شود بدلیل همزمانی با هفته پایانی لیگ برتر فوتبال با هماهنگی های دو تیم قرار شد ، ساعت۲۱:۰۰ برگزار شود تا تیم استقلال از حمایت هوادارانش برخوردار باشد ، این مسابقه که تنها گل آن در اواخر بازی به ثمر رسید باعث شد تا هر سه امتیاز به استقلال خارگ برسد. تک گل تیم استقلال را بازیکن تاثیر گذار این تیم احمد عوضی به ثمر رساند با این نتیجه نماینده خارگ یک پله در جدول صعود کرد و  تابان هم تاوان این شکست را با واگزاری صدر جدول داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده داوران گناوه ای اصغر احمدی ، محمد شرونی و محمدرضا محمودی بود.امید-دهقائد پرسپولیس-دیر پرسپولیس-دیر.فوتسال سعید-غلامی دیر.دهقائد  جهانگیر-حسن-زاده

در دهقائد امید میزبان تیم مدعی پرسپولیس دیر بود که این مسابقه زبیا در پایان با نتیجه ۴ – ۲ به سود پرسپولیس خاتمه یافت،نیمه اول این مسابقه با تک گل عبدالحمید زیارتی از روی نقطه پناتی برای دیری ها به ثمر رسید  ،در نیمه دوم دهقائدی ها که از میزبانی و حمایت هوادارانشان برخوردار بودند از همان ابتدا تسلط خود را بر توپ و میدان آغاز کردند . این برتری با گل حسن زاده تکمیل شد . در ادامه دو تیم فرصتهای مناسب گلزنی را حدر دادند .در دقایق پایانی این دیدار و در حالی که دو تیم خطای پنجم خود را بر روی تابلو ثبت شده می دیدند باز هم بی مهابا فوتبال خود را انجام دادند ولی یک اشتباه از داور جمی خطای ششم را به سود دیری ها اعلام کرد که این ضربه را علی غلامی به تیرک دروازه کوبید و در حالی که توپ بعد از برخورد با زمین در آغوش دروازه بان امید قرار گرفته بود دوار دوم آن را گل تشخیص داد .لحظاتی بعد از گل دوم اشتباه در خط دفاع و دروازه دهقاید گل سوم را هم برای پرسپولیس در پی داشت این گل را سعید غلامی به ثمر رساند .بعد از این گل بار دیگر حسن زاده فاصله را کم کرد اما گل چهارم پرسپولیس که باز هم توسط سعید غلامی به ثمر رسید .این گل اخراج دروازه بان امید را هم به دلیل اعتراض در پی داشت . پرسپولیس با این پیروزی صدرنشین هفته پنجم شد.

در حواشی :

اخراج دروازبان تیم امید دهقائد از بازی در دقایق پایانی این مسابقه.

مصدومیت جهانگیری یکی از مهره های کلیدی پرسپولیس دیر

درگیری در بین تماشاگران در حین انجام مسابقه که باعت وقفه ای چند دقیقه ای شد.

کاپیتانهای هر دو تیم ستاره های میدان بودند سعید غلامی برای دیر و جهانگیر حسن زاده برای دهقاید خوش درخشیدند

قضاوت این مسابقه بر عهده داوران جمی روح الله رجائی،سیف الله آذین خواه و نصرالله محمدی بود.

تهیه خبر و گزارش : محمد احمدزاده

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *